Ik heb paar kruisloze panty’s besteld Ali. Groot succes.
Wat je aan dat type rokje met een gat erin hebt weet ik eerlijk gezegd niet…
Waar dient dat voor? Ik kan me alleen voorstellen dat de wederhelft dat leuk vindt maar een ander doel kan ik niet bedenken🤔
Hahaha ja, precies daarbij was het een groot succes! Verder geen nut en oncomfortabel
Oeh zijn dat sjaals? Heb je een linkje?
Iemand ervaring met deze accecoirces voor de airfryer? Lijkt me wel handig
Ik heb zin om spullen van alie te bestellen. Niet eens omdat ik wat wil of nodig heb, maar gewoon omdat ik een trap vol met pakketjes zo leuk vind.
Ik heb 3 lakjes, een basecoat en topcoat van Rosalind besteld. Elite99 vind ik echt mega kut, in tegenstelling tot de meeste hier.
Wacht nog op portemoneetje voor alleen pasjes!
Joe joe mag ik een link
Heb hem gevonden en de reviews zijn idd ook overwegend positief!
En wat vind je van de geluidskwaliteit?
Maar dan in rose gold ofcourse
Deze zijn XXL
Tegen stofjes op kleding, veel handiger dan die plakrollers
Deze al binnen, heb ze in mn kledingkast geplakt, super handig!
Hahaha bij de pluche schoonmaakdoekjes
Waarom staat er bladerdeeg tussen. Hahaha zo random die vertaling.
Ik kijk vaak op Ali maar weet nooit zo goed hoe ik moet zoeken. Zoeken jullie gericht of…?
Ik zoek meestal wel gericht, gewoon net zoals je normaal zou denken ‘hm ik wil kleine ronde gouden oorringetjes’ en dan dat zoeken ipv op een andere site.
Of: ik ga binnenkort op vakantie moet een nieuwe toilettas etc
Ja ik, sensationail maar dan tweedehands! Werden er vrij veel aangeboden op marktplaats en united wardrobe toentertijd.
Ik heb een poging gewaagd met babykleding via Ali, heel erg benieuwd…
Edit: hm wel heel kleine afbeeldingen. Mocht iemand linkjes willen hoor ik het wel.
Net de airfryer accessoires binnen gekregen. Iets kleiner dan ik had verwacht maar ben er wel erg blij mee en dat voor 12 euro, binnen 2 week geleverd!
Oh wauw heb je hier een link van aub?
Ik koop alles met de app en een link bewaren lukt mij niet !?
Maar zoek op Lepin Harry Potter en je ziet alles direct!
Beste aankoop ooit