Wat onrustig ook hoe die zinnen uitgelijnd zijn. Met extra ruimte tussen woorden. Leest heel onrustig
Blijft toch altijd iets moois als een kindje gezond en wel op de wereld komt.
Maar inderdaad, sta je daar met je busje voor niets te wachten in de regen. Hadden net zo goed thuis kunnen blijven.
Haha nou als ik ooit moet bevallen weten alleen de verloskundige, ikzelf en de vader van het kind dat ik lig te bevallen en verder niemand. App ze wel als het kind er is joeee
Omg maar ook gewoon dat je in de gaten werd gehouden, ziek gewoon
Nou nou 1 punt vergeten. Kwalijk.
Nee goh, zo gaat het het hele boek door. Net zoals het boek van Martien ook was.
Het is ook gewoon heel slecht geschreven. Heb een poging gedaan Martiens boek te lezen maar ik kwam er echt niet doorheen. En ik lees normaal echt geen literaire hoogstandjes (eerder chicklits).
Heeft iemand een idee waar het gilet van Maxime van is, van in de laatste of eennalaatste aflevering?
Hier nog een slechte foto ervan
Ik heb het boek van Erica aan mijn oma gegeven en zij vindt het echt een leuk boek. Denk dat er best een grote groep is die dit gewoon wel leuk vindt
Dat lijkt me logisch, maar wat wil je hier precies mee zeggen? Dat het verder allemaal niet uitmaakt wat er in het boek staat, want het wordt toch wel gelezen. Zoiets?
Hierboven ging het er over dat er veel fouten in staan en dat de stijl van schrijven slecht is/vertellend. Heb het verder niet over de inhoud gehad? Het maakt mij verder ook geen bal uit wat er in dat boek staat
Oke ja fijn dat je oma racistische uitlatingen leuk vindt om te lezen nmsvpe
Misschien is ze het daar niet mee eens maar kan je het dan gelijk geen leuk boek meer vinden? Er staan nog wel meer dingen in dan dat. Beetje vreemde opmerking
Voor mezelf zou ik het dan inderdaad al geen leuk boek meer vinden, want ik zou niet door dat soort racistische uitspraken heen kunnen prikken. Maar ik ben ook echt wel klaar met die familie. Net zoals die opmerkingen weer van Martien over dat iedereen die commentaar op Maxime heeft gewoon jaloers is. Die jaloeziekaart is de meest sneue en nergens op gebaseerde verdediging ever. Maar er zal inderdaad nog steeds een hele grote meute zijn die ze nog helemaal leuk vindt.
Ik zie net dat er trouble in paradise is tussen Maxime & Leroy.
Op de juicechannel… ze gaan het uitzoeken.
To be continued
Wat verrassend!
Heb hem toch altijd een soort van ‘donor’ gevonden. Maxime wilde namelijk heel graag een tweede kindje. En Leroy was jong en vaak in de buurt natuurlijk.
En verder kruip ik weer onder mijn steen hierover
Ja hoe Gerda het ook is om zoiets te denken, ik denk precies t zelfde. Hoe ze m ook behandelt joh…in de serie tenminste, alsof t letterlijk een aanhangsel is die niks te zeggen heeft en maar ja moet knikken.
Het naast je kunnen neerleggen van racisme om zo toch wat plezier uit een boek te kunnen halen is white privilege in z’n puurste vorm. Begrijp oprecht niet dat je de uitspraak vreemd vindt, maar niet inziet dat het andersom juist bizar is.
Wat werd er gezegd dan? En is er al meer bekend?
Ik keek altijd naar de Meilandjes uit een soort irritainment, ik wist wel dat Martien vrij racistisch was, maar vond Erica wel sympathiek. Nu haar boek ook uit is en al die uitspraken van haar naar boven zijn gekomen, kan ik het echt niet meer kijken.