Chateau Meiland

Er zin toch best wat merken die zich terug getrokken hebben en geen samenwerkingen meer willen met de meilandjes. Dus haar uitspraken hebben toch wel degelijk gevolgen…

1 like

En sinds de samenwerkingen stoppen spreekt Maxime opeens op Instagram haar verontschuldigingen uit. Heel doorzichtig. :woman_facepalming:

1 like

Vind het wel heel laf van een hoop merken hoor. Liever laat dan nooit hoor maar kom oooop, dat doe je niet pas ná dat andere merken het aan hebben gedurfd. Echt een gevalletje kat uit de boom kijken geweest maar toen de eerste ging kon de rest niet meer achter blijven.

4 likes

Nou dit ja. Die achterlijke uitspraken zijn al weken geleden uitgekomen en krekels.

Nu duikelen ze ineens over elkaar heen om “een punt” te maken. Het is uiteraard nog altijd beter als niets doen, maar vind het zo vreselijk laf. Nog even los dat het voor mij geenszins oprecht overkomt.

5 likes

Vraag het me af bij zulke samenwerkingen heb je toch ook een soort contract of iets vastliggen op papier? Zouden ze daar zo onderuit kunnen (als merk)?

Daar zullen ongetwijfeld stukken in zijn opgenomen over imagoschade. Daar kan je dit wel onder wegschuiven lijkt me

1 like