Ik vind het best wel moeilijk om de Meilandjes te blijven kijken nu ik weet hoe Erica denkt over vrouwen met hoofddoeken. Ook het feit dat Maxime en Martien het met haar eens zijn.
Dan kijk je toch lekker niet meer? Genoeg andere leuke programma’s.
Ik vond het programma ook leuk om te volgen, lekker hersenloos tv kijken na een drukke dag werk. Maar heb besloten niet meer te kijken. Vind de uitspraken die zijn gedaan en de daarop volgende houding vreselijk. Kan het, nu ik dit weet, niet meer supporten.
Same here… vind het ook business wise zon ongelooflijk domme move.
Vond Erica altijd zo’n lekker nuchter en sterk mens, maar dit valt wel zo enorm tegen. Dit zo bewust en schaamteloos de wereld in slingeren zegt veel.
Benieuwd wat het voor hun kijkcijfers gaat doen.
Niks.
Ik denk dat het ook wel meevalt idd. Zijn veel kijkers die het met ze eens zijn of dit soort uitspraken niet zo erg vinden
Nee of ze trekken zelfs een geheel nieuwe doelgroep
Ja ik bedoel hoe walgelijk zulke uitspraken ook zij en wij dat op een plek als dit forum niet willen tolereren, er zijn VEEL mensen die net als Erica denken en hier helemaal niet gek van op kijken.
Denk je echt niet?? Ook niet vanuit SBS zelf? Of denk ik nu te naïef?
Er kijken gemiddeld een miljoen mensen naar de meilandjes, als ze dit tweehonderdduizend kijkers kost, is het nog steeds 1 van de best bekeken programma’s.
Het programma wordt tenslotte ook uitgezonden op de ultra tokkie/camping zender van Nederland.
Ik denk vooral dat je te hoge verwachtingen hebt van SBS en hun kijkers
In het boek van Erica staan al net zulke slordige fouten als die van Martien. Je zou denken dat ze daar nu beter op zouden letten.
Oh wat lelijk geschreven, alsof ze gewoon aan het praten is.
Dit is zo slecht geschreven, maar die Jan Dijkgraaf is ook niets meer dan story en prive in boekvorm.
Maar dat is toch hoe een biografie geschreven wordt?
Dat was ook bij het boek van Martien, je kan ze zo horen praten. Maar echt bizar slecht geschreven.
Vind deze aflevering ook wel een dieptepuntje hoor. In de vorige aflevering paniek zaaien en nu uren op een parkeerplaats staan te niksen.
Ja het is mooi als je het zo kan schrijven alsof je het vertelt, maar dan bij voorkeur wel met normale zinnen😬
Ja, ik ken de schrijver niet en ga geen heel boek beoordelen op 1 pagina, maar ik vind het juist heel prettig om iemand “te horen” praten als je een biografie leest. Dat lijkt mij nou juist de bedoeling van een dergelijk boek.
Ik weet 1 ding zeker. Als ik ooit moet bevallen en wie dan ook haalt het in zijn hoofd om op de parkeerplaats of in de gang van het ziekenhuis te wachten en de hele tijd ‘ennn???’ te appen, dan interesseert het me werkelijkwaar geen hol hoeveel ontsluiting ik heb, ik trap diegene eigenhandig van de aardbol af. Opbokken
Ik heb wel echt lopen mee huilen met Martien nadat Vivé geboren was.
Maar wel onhandig daar staan met zo’n busje en dan alsnog niet naar binnen mogen.