Chateau Meiland

Ik kijk niet vooruit, maar je zag al een voorstukje aan het eind van de aflevering.

Ja zij deden een programma samen. Dat zag je ook in chateau meiland. Maar kan Gerard Ekdom niet plaatsten :laughing:. En als ik over nadenk Connie eigenlijk ook niet al past zij wel in het gezelschap

Ik ging stuk om die broodclipjes.
Hoe bedenk je het om die te gaan verzamelen en voor zijn verjaardag op te sturen :joy:

Hij wilde ze ook nog aan iemand geven ipv de kliko in.

Ik vond Claire trouwens zielig in de bus, helemaal in paniek door hun geschreeuw. En weer geen kinderstoel. Vraag me ook af of die man van de bus schadevergoeding krijgt van die koffie, als er vlekken zijn. Persoonlijk had ik die bus nooit meegegeven. Al helemaal niet als Erica rijdt.
Maar misschien is het ook stukje drama creëren voor de show (de bus, niet gehuil van Claire).

5 likes

Had echt plaatsvervangende schaamte bij dat busstukje, wat een tenenkrommend gedoe. Als ik die man was van dat busje en dit terugzag zou ik echt flippen. En dat arme kind

Ik snap niet waarom Erica niet een keer stopt met dat belachelijke rijgedrag, vooral als d’r familie erbij is.

3 likes

Zag van de week een filmpje van Erica en Aran Bade in de auto. Later reed Erica ook nog een stuk. Daar rijdt ze ook best hard. En steeds maar zeggen dat t wel meevalt. Volgens mij is zij idd best “roekeloos”. Zou niet graag bij jaar instappen denk ik.

Claire was idd ook helemaal beduusd door alles in dat busje en hun geschreeuw. Echt niet oké. Sws snap ik de hysterie niet van daar met de hele fam op de parkeerplaats gaan staan tijdens de bevalling. Want ze mogen toch niet naar binnen? :woman_shrugging:t2: Dat zei Erica zelfs nog
 Echt onzin om deze dan als een bezetene heen te scheuren

3 likes

Ja maar dat met dat busje is ook sowieso bedacht om een beetje interessante tv te kunnen maken

2 likes

Dit ja, snapte sws niet dat ze dat gingen doen want hoezo konden ze niet gewoon met de auto op de parkeerplaats wachten maargoed. Denk idd @Falula dat het puur voor het programma was. Wel stom van die koffie. Vond ook sneu dat Claire de hele boel bij elkaar gilde en huilde want dat komt volgens mij puur en vooral door de hele tijd dat hysterische en panische gedoe van Martien. Vind hem ook steeds irritanter worden en na die uitspraken van Erica wat ik vandaag allemaal zie en lees haak ik echt af.

2 likes

Ze zijn allebei strontvervelend vind ik, ook Erica. Ze houden elkaars gedrag in stand en dat al jaren, fijn voor hun dat t werkt maar voor de buitenwereld is t
wonderlijk.

Jaa klopt. Vond het in het begin leuk maar nu vind ik ze echt irritant, Maxime ook. Alleen Montana vind ik dan nog de enige die wel leuk is maar die wil (begrijpelijk) niet echt in het programma.

1 like

In het voorstukje zie je dat ze nu alsnog op de parkeerplaats staan te videobellen met Maxime, dus dat busje was echt compleet overbodig. Echt lullig voor de eigenaar van het busje.

4 likes

Snapte ook niet dat ze zo enorm gehaast overkwamen. Alsof Maxime al aan het persen was.

1 like

“dit busje is mijn alles”

volgende shot: de hele bus zit onder de koffie

en het enige waar Erica zich zorgen om kan maken is de koffie zelf

vind haar sowieso ook al veel minder leuk door haar uitspraken de laatste tijd

Sowieso grote onzin om met dat busje daar te staan. Ze hadden beter gewoon in een cafeetje daar in de buurt kunnen wachten, dan heb je tenminste ook verse koffie. Maar goed, alles voor de show.

4 likes

Iemand de heisa op Erica’s instagram al gezien? Naar aanleiding van uitspraken over joden en de islam in haar boek. Niet erg slim van haar!

1 like

Wat is er gaande?

1 like

Het zijn racisten en ze schamen zich er niet voor, in het kort.

2 likes

Dacht dat het niet te missen was maar: Erica Meiland reageert op controversiële anti-islam uitspraken: 'Ik sta er nog volledig achter' | Hart van Nederland

Vrij logisch dat er reacties op komen denk ik

1 like

Ja ik weet dat ze uitspraken gedaan heeft mbt de islam. Maar dat over haar boek heb ik gemist. Of gaat het er juist over dat dat daar in staat. Dan hebben we het over hetzelfde namelijk

Die uitspraken staan in dat boek ja. En dat boek is net uitgebracht

Zie nu de reacties onder deze post:

Echt zo ontzettend dom om dit soort uitspraken te doen. Ben ook benieuwd of er geen boze mensen gaan komen naar die signeersessies.

4 likes

Ze is niet racistisch, want moslims zijn geen ras.
Zijn de woorden van Erica zelf.