Chateau Meiland

Maar de naam van die school vind ik ook nogal… bijzonder?

3 likes

Ja en ook raar dat ze niet in paniek raken om de bekleding maar dat Erica alleen zegt zonde van mijn koffie. Je zag aan Martien dat hij wel echt helemaal klaar was met Erica, ik vind het zielig dat ze in haar bijzijn zo ruzieen.

Ja, Clairetje helemaal over de zeik :pleading_face:. Ik snap ook nog steeds niet waarom ze uberhaupt met die camper op de parkeerplaats gaan staan, het ziekenhuis is maar 15km verderop?

4 likes

Ja vooral dit. Het is niet alsof ze naar een ander land moeten ofzo. Als ze appen of bellen dat het kindje geboren is ben je er ook nog gewoon snel bij. Hoeft toch niet meteen binnen 1 minuut joh

3 likes

Volgens mij moeten ze gewoon wat te filmen hebben dat ze op de parkeerplaats gaan staan met die camper.
Zo overdreven.
Ben benieuwd hoeveel afleveringen en seizoenen er nog komen. Volgens mij zijn meesten wel klaar met ze.

3 likes

Ik kreeg ook het idee dat die camper alleen was om “interessante” tv te maken.

Er kijken gemiddeld meer dan een miljoen mensen naar, dus ze zullen nog wel even doorgaan.

2 likes

Beetje you love them or you hate them haha:

Ik kijk zelf trouwens ook niet meer. Vond het op het chateau nog wel leuk en nieuw, maar inmiddels is het me te hysterisch en kan ik vooral Maxime echt niet meer uitstaan.

5 likes

Voor de views

1 like

Die school heet al sinds de oprichting de witte school door de kleur van het gebouw, het is een openbare school waar ook veel kinderen van niet-nederlandse afkomst op zitten.

3 likes

Oh zo. Ik heb maar met een half oog gekeken dus dat had ik niet gezien. Ik hoorde alleen tot 3 keer toe dus die naam en toen dacht ik hm apart

Heb zelf ook op De Witte School gezeten, die was zoals de naam al doet vermoeden, spier en spierwit. Alleen het dak was van riet.

Hè maar kan je weer ergens vooruit kijken? Want nu pas is de koffie in de camper aflevering op tv

Ik kijk altijd via NLziet, dan kun je idd vooruit kijken. Sorry voor evt spoilers, ik vergeet altijd dat wij voorlopen :see_no_evil:

1 like

Oh nee maakt niet uit zo spannend is het niet hahaha maar wist ff niet dat je vooruit kon kijken

Nee dat is waar haha, spannend is het niet. Maar kan wel irritant zijn als je commentaar leest waar je zelf niks van snapt.

3 likes

Hahaha om Martien: dat is geen Gucci dat is Verzatsie (Versace) :rofl:

3 likes

Moest even terugspoelen en op pauze zetten om te checken of ik nou Gerard Ekdom op dat feest zag. (Ja dus xD)

1 like

Ja en die man van shownieuws/telegraaf, Connie, Caroline van BBB

2 likes

Ja die herkende ik wel gelijk, maar had Gerard niet verwacht. Nou kijk ik niet zoveel tv en heb ik misschien wat gemist. Weet wel dat hij Caroline kent van het programma van boerderij van Dorst. Was verbaasd om hem daar tussen te zien

1 like

Britt Dekker was er ook. Ik dacht eerst hij wat doen al die BN’ers daar nou? Maar later dacht ik oja Martien doet ook steeds meer op tv qua presenteren enz natuurlijk

1 like