Ik snap dat ook echt niet. Ze klaagt over een te klein huis, maar zoals ik het zie is dat huis groter dan gemiddeld. Er zijn zo veel gezinnen die het met veel minder m2 moeten doen, bijvoorbeeld in een appartementje of een eengezinswoning. Echte eerste wereld problemen van Maxime.
Zij mag dat toch te klein vinden? Ik snap wel dat je knettergek wordt als je geen fatsoenlijke opbergruimte hebt. Eerst hadden ze natuurlijk een extra slaapkamer en die krijgt nu een andere functie. Ze moeten het toch zelf betalen dus wat maakt het uit. Ik zou hetzelfde doen als mijn 110m2 te klein wordt, ook al zijn er gezinnen die op 60m2 wonen
Klopt, dat mag ze vinden. En wat ik hierboven beschrijf, is mijn mening
Ze mag dat vinden maar het maakt haar niet sympathieker.
Ik zag ook nergens een enkele kast, gewoon alle spullen in de ruimte, ook in die garage, maak dan netjes stelling kasten of schuifdeuren ofzo dan heb je wat op te bergen.
Heeft ze een eigen programma waar ze zogenaamd kinderkamers opknapt enzo, kan ze zelf niet eens inschatten of de meubels wel in haar eigen kinderkamer passen. Vind t wel een beetje makkelijk allemaal ofzo.
Heeft ze niet al vanaf het begin gedacht dat dit een tijdelijk huis was? Even snel gekocht als tussenoplossing (maar dit niet zeggen want dat zou niet zo relatable overkomen?
Precies! En volgens mij was 1 kamer een grote inloopkast, dus zoân klein huis is het niet. Het komt aardig overeen met ons eigen huis en wij hebben ook ruimte zat. Maargoed⊠ze is natuurlijk een Chateau gewend he, dan voelt alles aan als een kabouterhuisje.
Chilllll. Doe effe mellow joh.
Die arme Leroy wordt ook echt neergezet alsof hij niks anders doet dan gamen
Wat is er niet-mellow aan deze post
En âdoe mellow?â Lolll
Edit: oh ik zie nu pas de naam Hahaha dan heb ik niks gezegd
Ze zijn ook met veel te weinig capaciteit
Bijzonder wel dat de hele familie klaar staat om Martien uit bed te halen op de ochtend van zân 60e verjaardag en dat Leroy zân bed niet uit kan komen en dus verzaakt. Ze zetten hem steeds neer als iemand die vooral van gamen houdt, jammer dat het hier dus ineens mee wordt bevestigd. Lijkt me niet chill als je zo wordt neergezet op tv.
Ik heb het in de nieuwe aflevering zo te doen met Erica, ze staat nooit op de voorgrond en moest nu een foto voor haar boek maken. Ze had voor haar doen helemaal haar best gedaan: naar de kapper geweest, make up op, masker gedaan. Martien was haar de hele tijd aan het afzeiken: dat ze geen grote release moet hebben want ja dat is niets voor Erica, dat ze allemaal rimpels heeft, dat haar haar lelijk is, dat het leek alsof ze een TIA heeft gehad, dat 280 euro voor de kapper weggegooid geld was want het zag er niet uit en hij had een jas van 500 en dat was wel een investering. En je zag heel sneu en invoelbaar dat Erica geraakt was en brak en ik denk dat Maxime het ook wel zag. Het lijkt mij zo moeilijk om met iemand te leven die altijd in het middelpunt van de aandacht staat.
Ik had ook te doen met Erica, maar volgens mij lagen de dingen die Martien zei wel anders. Over die jas van âŹ320 had ie toen commentaar gehad van Erica dat het te duur was, maar vergeleken met een kappers bezoek van âŹ280 vond ie dat wel meevallen omdat je met een jas veel langer doet. En over die grote release zie hij toch dat ie dat niet bij Erica vond passen, niet dat ze geen grote release verdient⊠Ze wilde dat zelf ook niet. Ik denk dat ze elkaar wel beter kennen en weten hoe ze met elkaar omgaan, Martien krijgt ook vaak genoeg negatief commentaar van de rest. Soms worden dingen uit de serie wel teveel uit zân verband getrokken⊠het blijft televisie hĂšâŠ
Ook niet echt snugger om die school van C.laire zo in beeld te brengen inclusief naam en dan vervolgens ook nog die naam 3 x te herhalen. Voor iemand met slechte bedoelingen wordt het zo wel héél makkelijk gemaakt
Ik kijk dit weer eens sinds tijden en was me er ook over aan het verbazen. Camera ging mee tot in de klas
Ik zag ook nergens dat ze âbrakâ hoorâŠ
En ze wil inderdaad zelf helemaal geen grote release, waarop Martien zei ânee, dat is inderdaad nieta voor jouâ. Geen woord aan gelogen toch?
We moeten ook niet vergeten dat deze mensen nu eenmaal een bijzondere manier hebben van met elkaar omgaan.
Ja precies. Echt bizar. Snap ook niet dat de productie hier niet in heeft ingegrepen. Mja kijkcijfers
Die man zegt nog âwel zuinig mee zijn hoorâ en volgende shot zie je dat het hele busje onder de koffie komt te zitten.
Wij hebben ons daar ook over verbaasd ja. Je zou toch denken dat ze daar zelf (of de productie) aan haar veiligheid zouden denkenâŠ