Chateau Meiland

Maar zij zat gister nog thuis met corona en Leroy en Claire waren wel bij Martien en Erica aan het helpen?

Jaa dit snap ik ook echt niet?

Ja daar zat ik ook al aan te denken? Of zijn leroy en clair negatief getest? waarom moest martien van maxime dan wc papier regelen als leroy toch gewoon naar de supermarkt kan heel vaag allemaal…

2 likes

Wat ik begreep hadden Maxime, Leroy en Dirk (vriend van Montana) Corona maar was Maxime de enige met erge klachten. Ik denk dat Leroy dan eerder uit quarantaine mocht omdat hij klachten-vrij was?

Spoiler: In de aflevering van donderdag gaat Maxime naar de huisarts omdat ze zo’n keelpijn heeft maar wel negatief test. Die zegt dat ze terug in quarantaine moet omdat ze dus nog niet klachten-vrij is. Vervolgens doet ze dat dus niet :expressionless:

1 like

@Tubing @Diederik was het toen niet zo dat tot iedereen 24 uur klachtenvrij was en vervolgens negatief moest testen daarna pas weer naar buiten mocht? Want ik begreep dat Dirk ook corona had maar Montana stond gewoon in de winkel ook?

Snap het zo goed dat ze uit dat huis weg wilde. Er staan gewoon oprecht van die half achterlijke Hollanders aan die poort te hijgen.
Wat een ellende.
Zouden die idioten zich nou niet helemaal kapot schamen als ze dit terug zien?

6 likes

Ja echt wat bezield die mensen, echt schaamteloos! Waarom maken ze niet gewoon een foto bij de winkel van Montana?! Ik ben bang dat die idioten het juist leuk vinden om zichzelf terug te zien op tv. Het zijn gewoon volwassene dus ze hadden wel eerder kunnen bedenken dat hun actie gewoon niet okay is.

Vreselijk idd, hoop dat ze trots zijn op hun 2 seconds of fame.

In Volendam zijn er hele tours die dan zo langs de huizen van BN ers gaan, staat er elk kwartier een horde mensen voor je deur…

Wow wat is Maxime eigenlijk een naar klerewijf zeg, hoe ze is naar haar vriend, hoe ze alles door anderen laat opknappen. Egocentrisch, lui kreng.

3 likes

Martien vind ik eigenlijk ook niet zo leuk. Hij is constant aan het zeiken (anderen afzeiken ook vooral) en doet dit op een manier die veel mensen grappig vinden maar de inhoud blijft hetzelfde.

1 like

Ze was wel hoogzwanger he tijdens de uitzendingen, ik vind nou niet dat haar vriend nou heel veel doet (maar we zien natuurlijk niet alles).

Er vallen heel veel mensen over dat ze zit te klagen dat haar huis te klein is en ze wilt verhuizen. Lijkt me wel fijn dat je de luxe KAN hebben om in deze gekke tijden op de huizenmarkt om te denken: mijn huidige huis waar ik pas woon is te klein, ik ga een andere kopen.

1 like

Ja dit stukje vond ik ook wel irritant. Net een nieuw huis gekocht en dan gelijk alweer klagen dat het te klein is. Vind haar gewoon soms zo verwend en snobistisch overkomen. Niet echt sympathiek ofzo.

1 like

Ze staat ook maar wat graag met haar kwek voor de camera om haar zegje over van alles en nog wat te doen.

5 likes

Volgens mij zijn het allemaal egocentrische biggots. Hoe meer je van ze ziet hoe duidelijker dat naar voren komt, dat beeld van hilarische, relatable, wholesome familie is niet veel meer van over.

6 likes

Dat hele verhaal rondom Maxime snap ik echt niet. Ze had corona en test daarna negatief (met een thuistest gok ik?) maar heeft nog wel klachten en gaat ook naar haar babyshower. En dan blijkt dat je (surprise!) zolang je nog klachten hebt in quarantaine moet (en doet dat vervolgens niet).

En ik vind die tapijttegels echt onmogelijk lelijk. (en fucking veel werk)

4 likes

Ga je lekker? Hoe zou jij het vinden als je op internet zulke opmerkingen over jezelf ziet? Laten we een beetje vriendelijk blijven. Anders wordt het hier van het zelfde niveau als op het viva forum

2 likes

Is goed, ik zal zometeen ook even bidden dat mijn zonden vergeven mogen worden.

4 likes

Daar snap ik dus ook geen hol van. Want terwijl zij thuis zat met corona waren Leroy en Claire wel bij Martien en Erica op kantoor en thuis. Vriend van Montana zat ook thuis met corona maar Montana stond wel in de winkel. Zo vaag.

Ik vind het zo grappig dat Martien zo enthousiast is voor zijn verjaardag en dat die Erica denkt wat een gedoe.