Deze partijen delen meer standpunten dan je zou denken.
Ach wat vind ik dat omaatje toch altijd zielig
Zij is echt hoe je zelf niet wil eindigen later. In een isolement in een verzorgingstehuis
Hoe komt Erica ineens aan zoveel haar? Het was altijd een vrij sneu bosje maar nu heeft ze opeens heel veel maar er wordt verder niet verteld hoe.
Het zag er heel droog en getoupeerd / klitterig uit waardoor het meer lijkt.
Als het fƶhnt of stijlt is het minder.
Denk niet dat er meerhaar is bijgekomen.
Ja ze zegt in de aflevering als Maxime erbij staat dat ze met nat haar is gaan slapen de avond ervoor en dat het daarom zo woest zit.
Ik vind dat nieuwe huis van Martien en Erica veel beter bij ze passen dan zoān nieuw/modern huis. Hoop dat ze hier wel rust krijgen en met rust gelaten worden.
Ik ook, veel beter! Zowel qua type huis als grote tuin / veel grond. Vind dit huis ook veel mooierš
Weer een nieuw huis?
Over welke heb je het nu? Degene waar ze nu naartoe zijn verhuisd in de serie of hebben ze daarna nog iets anders gekocht? Want vind degene in de serie juist veel moderner en minder bij ze passen dan de woning in de achterhoek.
Edit: lees nu dat ze weer gaan verhuizen:
Ja ik bedoel de nieuwe die ze net hebben gekocht! Vind een landhuis veel beter bij ze passen dan zoān modern huis waar ze nu in wonen.
Ben nu de aflevering van vorige week aan het kijken waarin Martien vertelt dat ze gister zijn teruggekomen van CuraƧao, maar dat 3 van de reizigers corona hebben. Hoe komen die Ć¼berhaupt in Nederland??
Je moet op CuraƧao op dag 3 testen en daarna niet meer.
Ook maanden terug? Want het is volgens mij al een tijdje terug dat ze zijn geweest.
Ja, je zag toen ook dat ze gingen testen.
Nu is het dringende advies om bij thuiskomst een zelftest te doen. Misschien was dat toen ook al?
Ik vroeg me vandaag precies hetzelfde af, je hoefde dus niet met een negatieve test terug het vliegtuig in? En geloof het ook niet dat ze precies allemaal pas klachten kregen toen ze het 5 minuten thuis waren.
Maxime klonk al verkouden in een van de laatste stukjes waarin zij te zien was.
En ze was al moe en nasaal aan het praten.
Ja! Klopt iddā¦