Chateau Meiland

Sowieso hebben anderen niks in iemands tuin te zoeken, bekend of niet. Wegblijven!

En hoe mooi dat huis in Noordwijk ook is, ik teken ervoor, snap ik wel dat ze zelf meer privacy willen. En ik las dat ze het met een mooie winst kunnen verkopen door die gekke huizenmarkt van nu, dus ze verliezen er niets op.

1 like

Ik hoop voor ze dat ze dan ook daadwerkelijk meer privacy krijgen. Want dat huis in de achterhoek was toch vet afgelegen? En daar stonden ze blijkbaar ook voor het hek. En doen zo dat niet bij maxime? Dat lijkt me al helemaal vreselijk als je allemaal mensen voor je huis hebt en bijna gaat bevallen

Is het chateau eigenlijk al verkocht? Ik heb het idee dat die laatste kopers toch nog hadden afgezegd ofzo? Vond het allemaal wat verwarrend.

1 like

Je zou maar 2 huizen ban om en nabij een miljoen in de verkoop hebben staan en een 3e kopen. Van waarschijnlijk hetzelfde bedrag haha. Heftig idee wel :sweat_smile:

1 like

Volgens mij gaf Martien wel aan dat bij het huis in de achterhoek het hek een heel stuk van het huis af was en daarom dat prettiger was; iets meer uit het zicht doordat er een groot erf tussen zat.

1 like

Oh zéker mogen ze dat! Het was een grappie joh, niet zo zwaar opvatten

Weeeer die fans aan dat hek, vrouwke doe toch eens normaal

1 like

Echt, dat je je eigen niet helemaal kapot schaamt als je jezelf zo terug ziet.

2 likes

Echt he. En dan je kinderen als excuus gebruiken. Goed voorbeeld ook. Alsof die kinderen ook maar een hol om Martien geven

1 like

Heb echt te doen met Erica, die zat daar heerlijk op d’r plek. Ze doet me n beetje aan mijn moeder denken die ook ‘last’ heeft van heimwee sinds ze is verhuist.

2 likes

Zijn jullie ook altijd zo gestresst na het zien van zo’n aflevering? :joy:

3 likes

Ja, beetje zo’n opgefokt gevoel hahaha

1 like

Martien Meiland schijnt gisteren in een tv-programma te hebben gezegd op de PVV te hebben gestemd omdat het volgens hem te vol wordt in Nederland. :face_vomiting:

Van Erica was dit ook al bekend toch?

Erica stemde volgens hem in dat programma op pvdd

Ik denk wel dat dat ieder voor zich moet weten waar hij/zij op stemt. Of dat nu links of rechts is. Maakt iemand niet meteen een onmens.

1 like

ok

5 likes

Oh grappig! Op internet kwam ik eerder dit tegen: Erica Meiland wilde aan de slag voor de PVV: 'Omdat Wilders zo tegen de islam is' | Story

Maar misschien is ze dan laatst geswitcht naar pvdd. Wat ik wel gek vind, want zoveel lijken die niet op elkaar.

Misschien klopt het verhaal van de story ook wel van geen kant haha. Zou me niks verbazen. Het was trouwens gisteravond in dat programma op de boerderij met Raven van Dorst. Martien was daar te gast samen met Caroline van bbb.

1 like

Ik ben zelf behoorlijk links maar zo’n uitspraak van een BN’er doet me eigenlijk niet zoveel. Zoals Martien zelf al zei; niemand durft op TV te zeggen waarop hij/zij heeft gestemd. Hij doet dat nu wel en wordt er direct op afgerekend. Ik denk dat je dagelijks (met plezier) naar TV-persoonlijkheden kijkt die op een Thierry of Wilders hebben gestemd.

1 like

Ik las bij Maxime in dr stories dat ze meedoet aan 4 handen op 1 buik? Heb ik nergens voorbij zien komen, maar wel leuk!

2 likes