Chateau Meiland

Begrijp die keus totaal niet. Zo’n gestoffeerd bedje. Nooit te maken gehad zeker met kots en poepvlekken.

1 like

Kijk nu de aflevering terug maar vind er eigenlijk niks meer aan. Vooral die Maxime hoeven ze van mij niet uit te zenden. Wat schreeuwt zij. Die vriend van der heeft ook niks te vertellen.

2 likes

Heb precies hetzelfde, terwijl 't laatste seizoen vond ik het echt nog wel leuk.

1 like

Ik kan alleen nog maar naar die tanden van Maxime gluren. De nieuwe van Martien zijn opvallend maar bij Maxime is t gewoon heel lelijk, net een kunstgebit. Blijf het raar vinden dat zoveel mensen hier voor lijken te kiezen.

1 like

Vind t ook niet meer zo leuk, ze worden een soort karikatuur van zichzelf

4 likes

Jaa alsof het van een soort plastic is, zo’n witte strakke rij.

Of vroeger dat je van die witte kauwgom over je tanden ging duwen en dan lachen.

6 likes

Het huis in Noordwijk staat/gaat weer te koop, ze gaan weer verhuizen door de vele fans die naar het huis toekomen. Ik zweer dat deze mensen nooit zullen settelen lol.

5 likes

Maxime had ook weer een nieuw huis gekocht 'Maxime Meiland koopt opnieuw miljoenenvilla in Noordwijk' | RTL Boulevard.

Krijg je korting bij de notaris als je meerdere huizen in 1 jaar koopt?

Ik denk dat ze dat huis echt te snel hadden gekocht, ze leken zo gelukkig in de achterhoek. Ik denk dat ze weer teruggaan maar niet naar gemeente bronkhorst

Als het nog daarbij was gebleven. Tering wat hebben zij veel gedronken en dan vervolgens de weg op met 50km.

1 like

Nee las dat ze in Noordwijk blijven, alleen dan op een plek waar mensen niet naar binnen kunnen gluren vanaf de stoep. Martien zei ook: dat ik in de ah handtekeningen moet uitdelen vind ik geen issue, maar als ik thuis ben wil ik met rust gelaten worden. Lijkt mij ook wel heeeeeel normaal dat je dat graag wil.
Vind het echt te asociaal voor woorden dat mensen daar massaal gaan staan gluren en blijkbaar was een hek ook niet voldoende om ze weg te houden.

10 likes

Maar wat aso eigenlijk dat mensen gewoon bij ze de tuin in lopen, zelfs met hek, en aanbellen. Vraag me af of die mensen er zelf gediend van zullen zijn als bij hen hetzelfde gaat gebeuren. Denk net niet.

3 likes

Ik zie ze nog wel weer terug gaan naar de Achterhoek. Of een tweede huis daar ofzo. Vooral Erica was er echt over te spreken!

1 like

Deze mensen hebben wel echt een uniek talent om altijd maar weer iets te verzinnen waardoor ze nog interessant genoeg voor een reallife soap zijn. The Bauertjes zijn er niks bij!

1 like

Ze mogen toch zeker zelf weten of ze nog eens verhuizen of niet. Er bestonden van te voren al twijfels, het huis bevalt niet, irritante fans voor de deur en ze zijn loaded dus naar geld hoeven ze niet om te kijken. Waarom zou je dan blijven zitten?

Een beetje programma director kan wel wat beters bedenken dan weer verhuizen, dus het zal niks te maken hebben met ‘relevant’ willen blijven.

5 likes

Is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden, beetje als groupies voor hun huis hangen. Hopelijk hebben ze het over kinderen. Als je als volwassene daar voor hun huis gaat hangen moet je je gewoon schamen.

3 likes

Denk vooral volwassenen. Vorige week toch ook dat Martien thuiskwam en dat er mensen bij het hek stonden te loeren. Snap echt niet hoe je dat in je hoofd haalt ook. En als je dan jezelf zo terugziet op tv en je hoort wat Martien erover zegt, dan schaam je je toch kapot mag ik hopen? Snap ook niet dat andere mensen dan alsnog zoiets doen en niet even bedenken dat het raar en aso is

9 likes

Ja ik volg het niet meer maar las het bericht dat ze weer gingen verhuizen en er mensen voor het hek stonden enzo. Maar wat verwachten die mensen eerlijk? Dat ze voor iedereen de deur opendoen of dat ze een glimp van ze kunnen opvangen als ze op de bank zitten???

1 like

Ja mensen zijn echt bizar. Ik woon redelijk in de buurt van hun vorige huis in de achterhoek en vond het echt verbazingwekkend hoevaak mensen gewoon voor hun hek parkeerden, aanbelden etc. Wat verwacht je, echt laat die mensen met rust, zit toch niemand op te wachten.

En dan die mensen die roepen “Ja, dan moeten ze maar hun leven niet op tv zetten als ze privacy willen”. Nee, je moet gewoon met je asociale kutkop wegblijven van iemands huis, hoe moeilijk is het om dat te beseffen?

14 likes