Heeft Martien nieuwe tanden?
Kan me herinneren in het vorige seizoen dat hij nieuwe tanden kreeg.
Ik erger me echt onredelijk erg aan die kut spotjes met Johnny de Mol
Maxime ook denk ik…
Ik loop achter, maar wat staat Martien ineens lick my pussy and my crack te zingen?
Krek bedoel je
Het ging over dat Erika hun nieuwe huis “zeesterretjes” wilde noemen
Ohja krek hahaha
Lekker verantwoord ook 2 rosé en een shotje ?!
Zoooooo ik ook echt hahaha
Mijn gaydar doet bliep bliep bij die vriend van Maxime, maar er lijkt ook totaal geen chemie tussen hen te zijn. Voel me nu echt zo’n Gerda die denkt te weten hoe t allemaal zit terwijl ik ze geen eens ken
Hij lijkt zo enorm onder de plak te zitten
Dat uitzoeken van de babykamer in Antwerpen moet haast wel spon geweest zijn toch? Het zag er heel erg duur uit maar ook tegelijk nogal ali expres achtig (nmsvpe)
Die arme jongen had geen klap te zeggen met die babykamer uitzoeken
Hij mocht wel de naam kiezen 🥲
Als hij uiteindelijk puur een prop is om haar 2e kinderwens te vervullen zou ik t sneu vinden, tenzij t puur zo opgezet is. Time will tell. Ze kunnen ook heel gelukkig samen zijn natuurlijk.
De uitspraken die Maxime eerder deed over geen behoefte aan een levenspartner maar wel alle opties voor een 2e kind willen afgaan zijn wel gewoon opvallend, omdat hij er ook echt puur maar wat bij lijkt te zijn en niks te zeggen heeft.
Nou, Gerdamodus uit.
Ik vond het ook een verschrikkelijke stijl. Dat hele popperig roze met tierelantijnen en alles wit.
Ik denk dat alles gratis is geweest, ook dat ze dat met de hele familie gaan doen enzo…
Het is ook knap lastig om boven die familie uit te komen als je zelf wat stiller bent.
Die man van Montana hoor je toch ook nooit.
Tegenwoordig noemen ze dat chateau waardig
Het is wel oprecht jammer van de woonboerderij maar dat nieuwe huis in Noordwijk is toch wel een pareltje. Erica zei gisteren dat ze er nog geen gevoel bij heeft, ergens snap ik dat wel: je bent helemaal enthousiast over de woning in Hengelo en dan moet je ineens weer verhuizen. Voelt meer als een moetje dan.
Maar Montana is zelf ook veel rustiger ten opzichte van de rest (tenminste, zo lijkt het). Vind hem ook echt sympathiek overkomen ookal krijg je niks van hem te weten haha.
Ja dat bed ook