Chateau Meiland

Ja is t leuk? Ik wil pas kijken als jullie t hier goedkeuren haha.

Ik vind het tot nu toe wel leuk op zich. Het is minder hysterisch dan ik had verwacht.

Ik vind het vreselijk. Het is niet grappig, het is niet mooi, het is suf ofzo. Had het leuker gevonden als Martien dit deed :rofl:

Oh ondanks dat ik Martien geweldig vind vind ik het juist wel beter dat hij niet dit ook nog doet hahah hij is al elke dag zowat op tv en ik vind dit niet zo hysterische ook wel fijn wegkijken hahah

3 likes

Ik vind het niet zo, ben halverwege afgehaakt. Als ik zo’n programma kijk wil ik geïnspireerd worden, of het moet heel grappig zijn en dat is het beide niet.

1 like

Moet wel zeggen dat die kasteeltjes en lelijke gele kast echt afschuwelijk vind haha

En hoezo is in die babykamer geen kast en commode, super onhandig lijkt me

Ja dit bedoel ik ook. Het is vooral saai.

@Sneakers ja heel onhandig

Ja en vooral met een tweeling? Neem aan dat je alles wat je nodig hebt bij de hand wil hebben. Maar ik heb geen baby ik weet niet hoe onhandig het is maar mijn smaak is het iig niet haha

Ik heb er een en ik zou de troep niet kwijt kunnen zo, laat staan met 2 :sweat_smile:

Afschuwelijk al dat roze :face_vomiting:

4 likes

De luiers waren al in onder in die open kast gezet… zonde hoor van die kast die ze hadden.

Snap sowieso niet dat mensen zich hiervoor opgeven, want ze hebben ook helemaal geen goede smaak (kijk ook naar kledinglijn en wat daarvan terecht is gekomen).

1 like

Ben het boek van Martien aan het lezen. Echt heel slecht geschreven en leest ook totaal niet lekker, maar wel interessante info. Weet nu ook eindelijk wat er met zijn oog is (hij is blind omdat hij als kind een schaar in zijn oog heeft gekregen).

1 like

Is we een irritant boek om te lezen.
Hij is geschreven zoals hij praat. Door elkaar en niet lekker lopend

1 like

Ja echt van de hak op de tak. En ene keer praat hij zelf en dan weer de schrijver? Weet ook niet of ik het voor elkaar krijg om het boek uit te lezen (ben nog maar op pagina 39 :grimacing:).

1 like

Even een beetje juice: ik had op vakantie iemand leren kennen die met Martien gewerkt had en die heeft gezegd dat ze een andere schrijver dan Jan Dijkgraaf moesten kiezen, maar Martiens wil is wet. Ook over die wijnen was hij blijkbaar bikkelhard en ging echt voor de centen. “Voor jou tien anderen”

1 like

Het begint weeeer! :wine_glass:

6 likes

Die pailletten mondkap :joy:

2 likes

Oeh thanks was het helemaal vergeten

3 likes

Ik snap Erika wel