Chateau Meiland

Dan begint petit chateau daarna geloof ik.

3 likes

Nou ja zo vaak was die niet in beeld toch. En ze hadden alleen een paar keer gewandeld, kan ook zo maar zijn dat de productie/media het voor de show meer heeft gemaakt dan het was :sweat_smile:

Nee niet in beeld, maar heb je zijn insta weleens bekeken? :sob:

Nee eerlijk gezegd niet, haha. Was t heel klef?

Nee dat niet, maar hij heeft vanaf het moment dat ze begonnen met daten hints geplaatst, zoals een foto waarin hij had ingezoomd op haar rood/roze hartjestrui met de tekst “Morgen gezellig ergens wandelen en koffie met…”. Toen op een gegeven moment in de trailer van de aflevering bekend werd dat Erika aan het daten was heeft hij gepost “Vandaag nog maar even genieten van mijn vrijheid in redelijke anonimiteit :sunny::wink:” en foto’s van een stuk in een krant en de Privé over hem en de familie Meiland. Hij begint ook opeens zijn boek te promoten dat hij ooit geschreven heeft en hij heeft sinds kort een geverifieerd account. Hij post foto’s dat hij bij Shownieuws besproken wordt. In ieder geval schijnen veel mensen hem aandachtsgeil en een gluiperd te vinden :grimacing:

10 likes

Heb zijn instagram account bekeken… Oh wat een enge man. Doet me een beetje aan die oude mannen op tinder denken die jonge vrouwen ‘kleintje ;)’ noemen en nog zo hip en relaxed zijn. Vet random maar dat beeld krijg ik.

Vind het ook helemaal geen type voor Erika??? Las ook op een roddelsite dat hij wou dat Erika samen met hem zou wonen en niet meer bij Martien. Nja het is toch uit…

2 likes

https://www.ad.nl/show/erica-meiland-nooit-sprake-geweest-van-liefdesrelatie-met-sander~a7efbf1f/

chateau-meiland

9 likes

Echt stompzinnig dat ze zulke rare dingen moeten verzinnen terwijl ook gewoon bijna 2 miljoen mensen kijken naar 40 minuten Martien die een appeltaart bakt. Vind die overduidelijk gescripte scenes juist het stomst.

12 likes

Dan koop je een huis van 2.7 miljoen maar dan laat je een groepje vrienden je helpen zo’n groot kasteel klaar te maken voor verkoop? Ik zou ter plekke ontvrienden als ik daar onkruid moest gaat wieden uit het grind. Voor mij blijft nu de grote cliffhanger heeft iemand zich gewaagd aan die ondergekakte zolder

5 likes

Moet?
Ze hebben geen pistool tegen hun hoofden gehad toch?
Ik had ook wel meegegaan om te helpen. Is toch gezelligm

9 likes

Ja ik ook, gezellig juist even een paar nachten met zijn allen weg. Lekker samen ontbijten in het zonnetje, lekker borrelen. Dat ik dan overdag ook ff moet meehelpen zou ik echt niet erg vinden.

3 likes

Heb in mijn twintiger en nu begin dertiger jaren, veel mensen geholpen met verhuizen en schoonmaken. Naar mijn mening is er wel een verschil tussen een studio/2-3 kamer/huis of een kasteel dat schoon moet. Goed er waren geen pistolen bij betrokken maar het is best veel gevraagd als het echt allemaal schoon had gemoeten.

Maar misschien vinden ze het gewoon gezellig? Bedoel ze hebben ook wijn zitten drinken en met zn allen eten enzo toch. Ik zou het ook wel gezellig vinden. En anders hadden ze niet mee moeten gaan whaha.

1 like

Het mooie is dat je op een vraag ook nee kan zeggen, als je het niet leuk vindt.
Deze mensen vonden het dus wel leuk.

14 likes

Ja precies @JelaBerlijn als die mensen het ook teveel gevraagd hadden gevonden hadden ze wel nee gezegd.
Wat een gezeik -pun intended-

4 likes

Voor mij was laatst het nieuwe huis van een vriendin schoonmaken ook echt een uitje hoor, en dat was niet eens in Frankrijk, in een kasteel, met een polonaise.

2 likes

Pas NA DE ZOMER weer :pleading_face:?!

2 likes

Jongens wat is dit nou weer? Zometeen op tv.

Een soort twee handen op buik achtig programma maar dan niet met tienermoeders maar wel met zielige moeders die hun babykamer nog niet af hebben kunnen maken? I’m in! :smiley:

Ik vind het nu al helemaal leuk :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes