Chateau Meiland

Ja, op basis van die num theorie ofzo? Weet eerlijk gezegd niet wanneer je dat kan zien?

I know ik zit er zelf middenin haha, zag op de echo van Maxime het geslacht adhv de nub ook al, maar dat geeft maar 75% zekerheid. Omdat die zich daarna alsnog tot een piemeltje kan ontwikkelen. Zegt niet zoveel, dus had het idee dat het meer voor de show was ofzo.

Ik moest wel lachen dat ze al ging sparen voor een neuscorrectie, wist niet dat ze dat zelf ook had laten doen.

1 like

Hahaha ja, zou ze voor C. ook gespaard hebben :sweat_smile:?

Wel aandoenlijk dat Martien helemaal emotioneel was, en Erica trouwens ook! Zij lijkt altijd zo nuchter maar dan is ze ineens toch ook emotioneel.

1 like

Ik moest zo lachen om die taart die tegenviel, gelukkig kon ze er ook zelf om lachen maar bij hun is het ook allemaal net net.

2 likes

Hahaha vast wel!!

Maar ff serieus, welke bakker maakt dit voor een gender reveal!!! Sorry maar dat kan toch ook gewoon niet. Dit was zo’n slappe slagroomtaart die je op een gemiddelde hollandse verjaardag ziet staan, met twee druiven en een partje mandarijn.

11 likes

Echt een lelijke taart voor een gender reveal. Maar goed, die bakker is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust daar in dat dorp waar iedereen te nuchter is voor het houden van een gender reveal

16 likes

Dat denk ik ook, dit dacht gewoon lekker een feestelijke slagroomtaart, doe ik daar wel roze vulling in.

2 likes

Hahaha die is na die aflevering gaan Google’n en dacht echt … wat is dit voor wereld :rofl:

1 like

Die taart hahahaha. En de grapjes die ze erover maakten. :joy:

Expectations:

image

Reality:

image

26 likes

Omg die taart, ik zou huilen. :joy: Maar ik zou sowieso niet een taart kopen waarvan ik niet weet hoe die eruit komt te zien.

Vind die vriend van Maxime trouwens niet leuk. Ook die opmerking dat ie het liefst een slanke baby wil??

2 likes

Ja vond ik ook een rare opmerking. Vind hem ook niet zo leuk overkomen nee. En wat kan zij zeuren zeg met dat haren verven enzo jeez girl

Kan Martien op basis van tv-beelden aub een boete krijgen voor niet handsfree rijden? Aantal afleveringen al. Zitten allemaal in nieuwe auto’s, hoe moeilijk is het nou gewoon zo’n houdertje te kopen en de telefoon te koppelen?

4 likes

Hahaha die taart was echt ernstig :sweat_smile:

Ik vond ook het aantal dingen die hij mee “mocht” nemen naar het nieuwe huis schrikbarend weinig :open_mouth:

https://www.ad.nl/show/erica-meiland-en-sander-alweer-uit-elkaar~a6375bac/

3 likes

Okeeee dan
Hij wilde wel heel graag bekendheid
Vraag me af of het nou gewoon een stunt was voor in de serie of ‘echt’

8 likes

is maandag alweer de laatste?
Ik hoopte dat alleen de donderdag aflevering zou stoppen. :cry:

5 likes

Dan krijgen we Gillis weer

1 like

Nou vond het wel gek dat ie ineens z’n opwachting maakte en we er toen nooit meer wat van gehoord hebben