Hij staat erop! Hahahaha
Nou zie je? Wie is hier verantwoordelijk voor? Kom er voor uit, donāt be afraid
Hoe heet deze man ook alweer?
Weet het al! James Franco.
Wat een prachtig huis!
Ik vind het wel heel protserig. Maar dat is hun stijl ook wel. En ik snap totaal niet hoe het huis nou in elkaar zit hahah
Echt mijn droomhuis, snap het helemaal van ze. Die ramen ook. En indeling. Vind alleen de tuin wat minder, zou wat meer groen/zon willen.
Als ik dat huis dan heb gezien, voelt mijn appartement van 70 m2 zo klein en krakkemikkig aan. Ik wil ook 3 miljoen hebben om te besteden
Dat huis moet wel van iemand van Kensington zijn geweest toch? Al die platen aan de muur en een MTV award.
Volgens mij van de drummer inderdaad
Ja zie ik nu na een rondje Google!
Ik vind het huis mwah. Hou niet zo van dat hele strakke zwart/witte, tegeltuin. Alleen dat raam in de woonkamer vind ik heel leuk. Doe mij maar die boerderij waar ze nu wonen
Martien is lekker aan het declutteren
Hahaha die boterham in aluminiumfolie om te matchen met de auto. Hoe komt ie erbij.
Hahaha ging hier zo goed op. En dan ook helemaal laten zien van kijk het is echt mooi
Hahaha die taart. Wat vreselijk. Dit is niet wat je bij een gender reveal verwacht haha
Pff zo kleinzerigā¦ mijn nichtje van 3 gilt nog minder vaak papa en mama
Vond het ook wat raar allemaal bij 13 weken al geslachtsonthulling, dacht dat dat niet kon.
Is de nub-theorie tussen 12 en 14 weken maar dan moet je maar net een baby hebben die goed meewerkt.