Chateau Meiland

Hij staat erop! Hahahaha

1 like

Nou zie je? Wie is hier verantwoordelijk voor? Kom er voor uit, donā€™t be afraid :joy:

2 likes

Mijn lievelingsgif als dank.

3 likes

Hoe heet deze man ook alweer? :pleading_face:

Weet het al! James Franco.

1 like

Wat een prachtig huis!

8 likes

Ik vind het wel heel protserig. Maar dat is hun stijl ook wel. En ik snap totaal niet hoe het huis nou in elkaar zit hahah

1 like

Echt mijn droomhuis, snap het helemaal van ze. Die ramen ook. :heart_eyes: En indeling. Vind alleen de tuin wat minder, zou wat meer groen/zon willen.

2 likes

Als ik dat huis dan heb gezien, voelt mijn appartement van 70 m2 zo klein en krakkemikkig aan. Ik wil ook 3 miljoen hebben om te besteden :frowning:

1 like

Dat huis moet wel van iemand van Kensington zijn geweest toch? Al die platen aan de muur en een MTV award.

2 likes

Volgens mij van de drummer inderdaad

Ja zie ik nu na een rondje Google! :yum:

1 like

Ik vind het huis mwah. Hou niet zo van dat hele strakke zwart/witte, tegeltuin. Alleen dat raam in de woonkamer vind ik heel leuk. Doe mij maar die boerderij waar ze nu wonen :orange_heart:

1 like

Martien is lekker aan het declutteren

3 likes

Hahaha die boterham in aluminiumfolie om te matchen met de auto. Hoe komt ie erbij.

7 likes

Hahaha ging hier zo goed op. En dan ook helemaal laten zien van kijk het is echt mooi

3 likes

Hahaha die taart. Wat vreselijk. Dit is niet wat je bij een gender reveal verwacht haha :crazy_face:

4 likes

Pff zo kleinzerigā€¦ mijn nichtje van 3 gilt nog minder vaak papa en mama

1 like

Vond het ook wat raar allemaal bij 13 weken al geslachtsonthulling, dacht dat dat niet kon.

Is de nub-theorie tussen 12 en 14 weken maar dan moet je maar net een baby hebben die goed meewerkt.