Martien die maar aan de knol bleef ruiken is mijn favoriete televisiemoment van de week
Net of die drugs aan het snuiven was.
Waarom staat de afl. van donderdag nou weer niet op NLziet, bijna elk week. Ik betaal hiervoor motherfucker!
Ik zie nu pas het nieuwe huis van zeâŠ
Ben benieuwd wie er in het mooiste gedeelte mag wonen
Haha deze frustratie had ik ook vandaag! Enige reden dat ik NLZiet heb haha
Staat er nu op. Elke keer als ik er hier over zeur verschijnt de aflevering daarna, misschien loert er wel een NLziet medewerker mee
Wat geweldig zoân map met allemaal brieven ed van 30+ jaar geleden.
Martien wordt met de dag chagrijniger lijkt het
Wat een ellende bij de meilandjes. Hier zou ik ook echt chagrijnig van worden. En dan straks ook nog die deur van de net nieuwe auto naar de klote.
Nou, wel leuk dat die Hengeloâers ze aanspreken.
Ik dacht nog wat een random sponsor dat rioolbedrijf, blijkt het heel toepasselijk te zijn.
Je moet toch een piep in je oor hebben als je Martien aan de telefoon hebt gehad?
Erica: âWe hebben ook nog goed nieuwsâ
Martien (enthousiast): âJa we eten vanavond Chinees!â
Erica: âNeee niet datâ
Martien (ongeĂŻnteresseerd): âEn het Chateau is verkochtâ
Hahahah ik ging stuk hierom
Ik dacht wel meteen van goh dat komt wel heel goed uit plots waterschade wanneer haar shop failliet is. Wordt het wellicht allemaal vergoed en heb je in ieder geval je inkoopprijs terug.
Is haar shop failliet?
Was toch allemaal van Ali?
Ik kijk de aflevering van donderdag vooruit en Martien heeft opeens intens nieuwe facings waardoor hij klinkt alsof hij met volle mond praat, t ziet er ook heel gek uit.
Joehoeeeee, hallo NLZiet medewerker, zet ff aflevering 14 erop want ik verveel me en @Riotproof vast ook.
Ja, voor de draad ermee!!!