Chateau Meiland

Hij drinkt zelfs geen wijn meer!

… ohh wacht

Ik heb een NLziet abbo om onder andere dit programma vooruit te kunnen kijken, maar meestal staat de ‘vooruit te kijken’ aflevering er pas de volgende dag op terwijl ze adverteren met “Kijk direct na de huidige aflevering vooruit”.
Vind het een handige streamingservice, maar doe wat je beloofd.

Groetjes, Gerda.

6 likes

Nou alsof mijn gebeden zijn verhoord, de aflevering staat erop.

4 likes

Sinds de update is NLziet ook wel een beetje irritant… Sowieso vind ik de interface niet fijn, maar de tijden dat nieuwe afleveringen er op komen wisselen ook steeds :slightly_frowning_face:. Vorig seizoen konden we altijd om 20:30 al een nieuwe aflevering vooruit kijken. Maar gelukkig staat ie er nu toch op en kun je al kijken!

3 likes

godverdmmha heerlijk dat gezeik over die plastic dingetjes om een zak brood.

8 likes

Elke dag wijn bij de lunch???

“Wat heb jij een slappe masque!!”

6 likes

Lievelingsquote dit wel hoor.

1 like

Dat huis wat ze gingen bezichtigen, deed me denken aan Flodder😂

2 likes

Ik zie Martien met geen mogelijkheid in dat schilderij. :joy:

Een craquelé hoofd :joy::joy:

3 likes

Bouillonblokje zit te moeilijk verpakt…

“Rotfirma” “schorem” :rofl:

9 likes

“Schorem” bedrijven die bouillonblokjes produceren, ik ga stuk!

3 likes

Hahahahha

1 like

Rotui :joy:

1 like

Hoe hij altijd “wij” zegt :joy:
“Dan gaan wij door met deze peen…”

2 likes

Hoe ruikt het ‘in een iglo’?

Hij is net Mascha! Snijdt een prei verticaal door om het goed te wassen, “Heb ik zelf bedacht!”.
Ik dacht als hij nu nog zegt “Dit doe ik al jaaaren” dan kan ik voldaan de nachtrust opzoeken vanavond.

11 likes

Ik moest zo lachen dat hij het over dat darmonderzoek had en bijna in één adem begon te praten over dat hij een foto had genomen van een recept voor erwtensoep. Dacht even dat hij ging zeggen dat hij een foto had gemaakt van zijn ontlasting

2 likes

Martien die een leeg Cool Best pak gebruikt om 1 liter water in de pan te doen ipv bijv. een maatbeker :skull:

19 likes