Chateau Meiland

Hahah hij zou zo in een Britse jaren 90 detective serie kunne spelen.:joy::joy:

Hahahahahaha. Lijkt wel een meme.

4 likes

Is het niet de bedoeling van een privĆ© detective dat hij anoniem blijftā€¦?

10 likes

Daarom is het nummerbord van zijn auto wel op alle fotoā€™s doorgekrast denk ik?

Hahahaha lekker verdekt opgesteld

1 like

hahahahahahaha ja terwijl je alles nog kan lezen

https://www.instagram.com/p/CMH86bnjVcs/

1 like

Privedetectivesander heeft er wel al bijna 1.000 volgers bij

Heb de afl. van donderdag vooruit gekeken en het is allemaal zo ontzettend in scene gezet, Martien en Maxime die dan Erica gaan achtervolgen tijdens haar wandeldate met die man, echt zoā€™n slechte achtervolgingscene uit een B film waarbij je 5 meter achter iemand aanrijd ā€œGoh, als ze ons maar niet doorhebbenā€. En Erica die vlak voor die date haar telefoon op tafel laat liggen met Google maps open waar precies de locatie op staat en Maxime er snel even op kan glurenā€¦dit is zo ongeloofwaardig, ik vraag me af of deze ā€˜relatieā€™ uberhaupt wel echt is of dat hij puur ingezet wordt als een verhaallijn.

10 likes

Het zou me niet verbazen eerlijk gezegd haha
Wat een bombarie

1 like

Ik vond het leuker toen ze nog in Frankrijk zaten. Nu vind ik het niet veel meer aan

5 likes

Ik vind het nog wel leuk om te kijken maar het is overduidelijk dat de productie veel meer controle heeft over de verhaallijnen nu ze in Nederland en ā€˜binnen bereikā€™ zijn. Het spontane is er wel een beetje vanaf.
De kijkcijfers rijzen de pan uit dus voorlopig zullen ze nog wel een paar seizoenen doorgaan en ik vrees dat het steeds gekunstelder gaat worden.

2 likes

Ja nou gisteren was het toch nep dat Maxime Leroy ging vertellen ā€œdat het gelukt wasā€
Zo nep stiekem achter een muurtje.
En prompt staan Montana en Dirk ook op de stoep voor taartā€¦

18 likes

Ja precies, dat soort gedoe. Alsof je op camera tegen je vriend gaat zeggen dat je zwanger bent :roll_eyes:
Noujaā€¦youtubers though :joy:

7 likes

Ja dat was echt te nep inderdaad! Wel jammer want het spontane gaat er echt af zo, en dat maakt ze juist leuk.

1 like

Hahaha nee en toen ze die buik liet zien?? Aardig aanwezig, alsof dat niemand was opgevallen de weken daarvoor (incl Leroy)

7 likes

Hahahaha ja, het is zo ongeloofwaardig. En ook hoe die nieuwsberichten telkens uitkomen PRECIES als net die aflevering uitgezonden is terwijl het allemaal 3 maanden achterloopt.

5 likes

Ik vind het ook een stuk minder leuk, lijkt allemaal veel meer gescript.

4 likes

Haha vooral omdat ze al een buik hadā€¦ Hee schat het is gelukt, ik ben 12 (ik zeg maar wat) weken zwanger! :crazy_face:

Edit: oh spuit elf haha

1 like

Zou Martien dit seizoen daarom nog minder te harden zijn dan eerst? Omdat Erika een nieuwe liefde heeft? :joy:

Jaa dit vond ik ook zo raar, Ook echt 2 seconden * oohhh leuk schat fijn, knuffel* en back to normal.
ā€œdan gaan we het nu vertellenā€ ā€¦ :face_with_monocle:
ZO GAAT DAT HELEMAAL NIET

Ik vond martien indd ook echt chaggerijnig in de laatste paar afleveringen, wist ook niet dat hij zoā€™n huismus was, alleen maar hele dagen poetsen en nergens zin in verder?

1 like