Ze wou niet te veel leeftijdsverschil tussen Claire en haar tweede kind omdat ze voor Claire ook een broertje of zusje wou waarmee ze kan opgroeien, net zoals zij en Montana. Dus ik begrijp Maxime wel.
Heel leuk nieuws voor haar!
Jezus wat is Martien aan het zeiken nog tien keer erger dan normaal
Wat bedoelt Martien met dat hij eigenlijk 40K terug zou krijgen bij de verkoop van zijn huis? Snap er niks van.
Ik ook niet :’) haha
Als je binnen zoveel maanden na aankoop je huis weer verkoopt kan je je overdrachtsbelasting terugkrijgen van/via de belastingdienst.
Zoals ik het begrijp: de kopers van hun huis in Hengelo doen die aankoop terwijl de verkoop van hun oude huis daarna pas plaatsvindt. Daarom is het officieel alsof het huis in Hengelo hun tweede huis is dat ze aankopen en moeten ze 8 procent overdrachtsbelasting betalen ipv 2 procent en die 8 procent is 40.000 euro.
Dit lijkt me de meest logische verklaring idd, snap alleen niet dat hij zegt dat zij die 40K zouden krijgen, of bieden ze nu gelijk 40K minder?
Ik denk dat de kopers moeilijk gingen doen over de koopsom nu ineens blijkt dat ze meer belasting moeten betalen en dat er toen besloten werd dat ze halverwege gingen zitten (dus 10 of 20 k van de koopsom af)
Die hints ook op zijn Instagram
Unieke kop heeft die vent wel
Hij kijkt overal hetzelfde…
Wel leuk voor haar!
Lijkt wel een beetje alsof deze man heel graag fame wil.
Hint 1: hij bevestigt de relatie aan de roddelpers
Hint 2: hij wil graag laten weten dat hij Peter R. kent
Hint 3: die hints op zijn eigen Insta
Als je zo verliefd bent snap ik niet dat je zo obvious wil laten weten dat je met een bekend iemand een relatie hebt. Vind Erica daar ook helemaal niet het type voor.
Maar hey, good for her als ze gelukkig zijn. Misschien ben ik gewoon een wantrouwende, zure trut.
Edit 2: omg hij wil ook nog even graag laten weten dat hij te zien zal zijn in Chateau Meiland: ‘Vandaag nog maar even genieten van mijn vrijheid in redelijke anonimiteit.’
Maar zijn Erica en Martien nog steeds getrouwd dan? Beetje gek lijkt me dat wel
Verrassend genoeg wist misdaadverslaggever Peter R. de Vries als één van de weinigen al af van de relatie, vertrouwt Sander ons toe. Sander is namelijk werkzaam als privédetective. Zij kennen elkaar al lang en Sander vond het naar Peter toe niet netjes als hij aan de desk bij RTL Boulevard erachter zou komen.
Hahah eh ok?
Peter geeft waarschijnlijk geen fuck, maar goed.
Dat is meer een zakelijke overeenkomst toch? Ze gingen helemaal aan het begin (van seizoen 1) trouwen bij het gemeentehuis, volgens mij zodat ze samen het chateau in Frankrijk konden kopen.
Ik bedoel trouwens dus dat alleen hun huwelijk iets zakelijks is, niet hun persoonlijke band verder want die is volgens mij gewoon heel vriendschappelijk, ik heb Erica laatst nog ergens horen zeggen dat ze altijd elkaars nummer 1 zouden zijn.
Ja maar dat is puur zakelijk omdat dat makkelijker is/was met huizen kopen. Laatst zat Martien in open kaart met Robert Roodenburg en toen zei hij dat hij en Erica altijd samen zullen blijven wonen, zelfs als ze allebei een nieuwe partner hebben. Als die nieuwe partner dat niet ziet zitten, dan heeft hij pech want Martien en Erica blijven altijd samen. Ben benieuwd of dat ook echt zo zal zijn.
Nou inderdaad wat een raar typ
Had ik niet gedacht