Maar jij gaat er nu vanuit dat deze hond bij iemand anders WEL een heerlijk leven had gehad en dat weet je helemaal niet, wat je ziet zijn maar moment opnames.
Gaat de hele aflevering daarover? Anders sla ik het een keertje over denk ik, kijk het vooral omdat het lekker luchtig is, vorig jaar onze kat ingeslapen en wil dat gevoel niet weer helemaal terug oprakelen.
Ik heb even gekeken en de eerste helft van de aflevering gaat over Bommel. Daarna is het weer zoals je van ze gewend bent, dus je zou ook alleen de 2e helft kunnen kijken.
Ze zijn echt gek geworden, Bommel opzetten?
âŹ3000 ook om je hond op te zetten, had niet verwacht dat dat zo duur zou zijn
Ja nou nu zien jullie dus wat ik bedoelde.
Ook echt dat hondje in die mandâŠik zou er helemaal naar van worden als ik dat in t echt zou zien. Dat er mensen zijn die hun huisdier zo willen hebben in hun huis, canât understand it.
Nou ik snap het wel. Zou het zeker niet doen maar ze wil hem niet begraven op het terrein aangezien ze daar weg moeten. Dat is ook niet leuk. Ik vind ze heel lief en echt aangedaan.
Eens. Ook niet mijn ding om een huisdier op te zetten, maar ze zijn onwijs lief en hebben een hele goede keuze gemaakt. Genoeg mensen die het toch nog even hadden aangezien.
En tsja dat je hem dan op laat zetten voor in je huis⊠ieder zijn ding toch. Vind dat nou niet zo schandalig ofzo.
Ik twijfel verder niet aan hun motieven ofzo hoor, het is ook echt emotie en ze willen dit gewoon zo (moeten ze dus ook zelf weten). Vind het vooral gewoonâŠja, raar om bij mee te kijken dit hele stuk. Vind het veel te persoonlijk.
Ja precies, ik zou het zelf niet willen, zou me ook elke keer kapot schrikken als ik de kamer binnenkom en er zit daar een dier op de kast, maar ik kan me wel voorstellen dat je een aandenken wilt. En zij hebben toch wel meer opgezette dieren in huis, van die hertenkoppen enzo aan de muur.
Waarom nemen ze niet een advocaat in de arm voor hun huis? Het lijkt erop dat ze hun gelijk kunnen halen
Ik krijg ook bijna de indruk dat ze het wel weer prima vinden om te verhuizenâŠ
Ik denk toch de afstand naar het westen.
Volgens mij zouden het ook kunnen winnen.
Vraag me af of het komt doordat ze op tv komen en iemand daccht, hmm laat ik het bestemmingsplan eens inzien.
Is toch weer een verhaallijn
Precies dit dacht ik ook
Die laat er ook geen gras over groeien. Wel leuk voor ze!
Toen ik die vriend vorige keer voor het eerst zag dacht ik gelijk: oh leuk, een spermadonor!
Heb je het hele spermadonor verhaallijn gemist paar seizoenen terug?
Leuk voor haar! Wel snel lijkt mij niet zo lang geleden pas bij elkaar toch? Maarja Miss is het anders als je al een kindje hebt