Chateau Meiland

Maar wel hele lieve honden, die zullen niet zo snel in iemands been happen :innocent:.

Dat wel!

Ik ben het boek aan het leven en wat een mensen zeg haha. Ze hebben zeker geen saai leven gehad allemaal.

HAHAHAHAHA! Mensen met een allergie motte we niet hebben hoor :joy::joy:

9 likes

VegetariĆ«rs daā€™s ook te moeilijk

1 like

ā€œBehhh behhh, mij niet bellenā€ :joy:

7 likes

Trane schiete in me broek

6 likes

Vanavond alweer de laatste aflevering van het seizoen :sob:

Oh echt? Jammer! Vind altijd lekker even hersenloos iets kijken

Nee, echt?! Fuckkk

Ik snap echt niet hoe die honden zo slecht opgevoed zijn. Ze slopen echt alles en vallen steeds mensen aan? Dat is echt niet normaal hoor, dan doe je echt iets verkeerd in opvoeding en training. Nu zit iedereen te haten op die beesten, maar de schuld ligt gewoon bij de baas

1 like

Bommel heeft een trauma ( ben even kwijt hoe en wat) en is sindsdien onhandelbaar. Heel zielig.

Die andere hond valt toch wel mee, qua wangedrag?

2 likes

Oh ja dat is waar ook, helemaal vergeten. Ja ze hebben het steeds over ā€˜de hondenā€™ dus ik denk dan altijd dat Bijou ook een beetje de boel terroriseert haha.

Kijk je vooruit? Want dan komt de aflevering van vandaag maandag pas op tv toch?

Huh, weet je dit zeker? Heb de aflevering van vandaag al gezien en het leek niet alsof dat de laatste aflevering was. Volgens de website is er as maandag sowieso nog een aflevering.

Oh ik zag het op Twitter. Ik snap er nu niets meer van. Zie op kijk inderdaad nog een aflevering van volgende week staan, maar in de tv gids staat dat maandag een nieuw programma begint op sbs. Alle hens aan dek begint dan.

Ik heb nu de nieuwe aflevering aangezet op de website, dat is de aflevering van volgende week donderdag. Misschien is dat wel al het nieuwe seizoen maar dat het dan nog maar 1x per week komt.

Vind het zo vreemd hoe de verschillende seizoenen bij hun lopen, het is nooit een echt einde of een duidelijk begin van een seizoen maar loopt allemaal in elkaar over.

1 like

Oh nou gelukkig! Dan heb ik niks gezegd :grinning:
Op die twitter pagina staat dat het nog niet bekend is wanneer het nieuwe seizoen komt, dus vind het heel verwarrend.

Maar gelukkig nog een beetje Chateau Meiland dan al is het maar 1 keer per week.

Ja ik zag hem maandag ook niet staan op de Ziggo app maar donderdag wel :raised_hands:

Ik heb net de aflevering van komende donderdag gekeken en volgens mij is dat voorlopig de laatste. Volgende seizoen begint 22 december weer.