Chateau Meiland

Ik heb een paar afleveringen gekeken van het afgelopen seizoen en hun leven in Frankrijk leek mij zo leuk (zonder de gasten). De hele dag lekker aan het werk en dan buiten pauzeren. Maar wat werken ze hard, ze doen zoveel zelf, ik voel mij zo niet productief als ik ze zie.

3 likes

Voor de liefhebbers, er is nu een nieuwe aflevering van chateau meiland. Kom er nu pas achter dus ga het morgen terugkijken.

5 likes

Wie het wil terugkijken (ik moest zelf ook even zoeken): https://www.kijk.nl/programmas/kerst-met-de-familie-meiland/vyX02I13m2H

Vanavond en morgen zijn ook nog afleveringen.

2 likes

Helemaal beroerd van de high :joy:

3 likes

Oh jee, er is een oude video van maxime als camgirl uitgelekt. Blijkbaar stond het profiel zelfs nog online. Hebben ze die niet verwijderd kunnen krijgen?

Hij staat ook op Twitter. :disappointed: heb hem gerapporteerd. Sneu weer.

Mijn god, snappen mensen het nou nog steeds niet? :frowning:

1 maart! Lichtpuntje in deze donkere dagen. :raised_hands:

17 likes

En volgend lichtpuntje dat er weer verhuis stress ellende aan komt :new_moon_with_face:

3 likes

Het lijkt me heel sterk maar zouden ze dit van te voren al geweten hebben? Dat je nirt in de schuur mocht wonen. Nu hebben ze wel weer meer ‘materiaal’ voor het nieuwe seizoen dat ze WEER gaan verhuizen. Ik bedoel wat hadden ze anders moeten laten zien? Het is corona en er gebeurd verder vrij weinig.

Heb ik ook wel gedacht maar kan me niet voorstellen? Je gooit wel fors geld er tegen aan? Alleen al kosten koper en de inrichting en alles.
Ja ze verdienen genoeg maar dat is wel echt geld weggooien

Wauw, wat een mooi huis!

1 like

Echt een prachtig huis. Denk dat dat ze het al wisten van Hengelo, denk dat de gemeente heeft gezien op tv dat er mensen woonden in een schuur en zeiden dat dat niet mocht maar dat de vorige bewoners dat misschien stiekem deden.

Wel bijzonder dat er een vleugel naast dat bad staat

Ja maar echt mooi. Niet zo 123 Martien stijl haha :face_with_hand_over_mouth:

En eerst woonde de drummer van Kensington er? Hoe kan die zo rijk zijn

Ja, dat vraag ik me ook af
 verdient dat ZO goed? :sweat_smile:

1 like

Hebben ze al een nieuw huis? Is er een bericht verwijderd met de link oid?

Huh bericht is verwijderd? Maar wat een prachtig huis, wel gek dat ze een piano in hun badkamer hebben

Oh hahah jongens flag lekker