Chateau Meiland

Is gewoon hun zwarte humor, ik moet er altijd wel om lachen :joy:

5 likes

Ik ben de aflevering van maandag aan het vooruit kijken en Martien maakt echt een bordeel van zijn huis haha, heel heftig allemaal.

Hij heeft trouwens replicaā€™s van Marten en Oopjen aan de muur hangen en hij heeft een hele analyse over het hoofd van Marten en waarom het lelijk zou zijn geworden.

2 likes

Gewoon verkeerd uit de baarmoeder :crazy_face:

5 likes

Kan ā€˜ie niks aan doen. :joy:

2 likes

Maar geeft niet joh. Is toch al dood.

3 likes

Ik vind de afleveringen sinds ze zijn gaan verhuizen trouwens weer veel leuker geworden! Weer die heerlijke humor van ze. Snap alleen niet wat ze nog steeds met die bommel moeten, echt een groot gevaar die honden. Nu dat 'ie zelfs Maxime gaat bijten? Doe normaal.

Kreeg wel enorme trek van hun snackbar muckbang.

3 likes

Nja als waakhond is het wel een goeie want hij vreet iedereen op, maarja als je zelfs je baasjes bijtā€¦ :joy: Neem aan dat ze toch wel naar een hondengedragsdeskundige kunnen gaan ofzo, dit werkt totaal niet en uiteindelijk is het echt zielig voor die hond want iedereen haat hem terwijl hij er zelf waarschijnlijk niet veel aan kan doen.

Ze hebben al een keer zoiets gedaan toch? Maar dat was een soort hondenpsycholoog, vaag verhaal haha. Maar echt bizar hoe agressief die honden zijn.

Die muziekjes de hele tijd zijn van de Sims! Toch?

Jezus hebben ze nu allemaal een mini cooper. Deze mensen, niet te geloven.

Ik vond niet echt dat hij beet, meer happen naar haar rok uit speelsheid

2 likes

Martien lekker aan 3 frikandellen speciaal. Ben bijna jaloers

Chill toch zou ik ook wel willen haha

Ga echt stuk om Claire die de oooohhhh van Martien en Maxime al helemaal over heeft genomen tijdens het uitpakken van dā€™r cadeautjes

1 like

Nou inderdaad, overdreven geschreeuw ook van Maxime erbij. Dit had mijn labrador ook gedaan. Volgens mij heeft die Bommel ook nog amper tanden in zā€™n bek zeiden ze laatst. Ze hebben nu toch een mooie kennel voor als er iemand komt, dat beest heeft zo een prima leventje nog daar en ze zijn echt wel gek op hem, vooral Erica. Dat zie je weer aan hoe ze op andere momenten met hem omgaan. Ze hadden het op dat kasteel niet heel handig geregeld zonder kennel met al die werklui maar nu in principe is het gewoon prima geregeld.

Die kleine is sowieso niet agressief. Die stukjes met dat geschreeuw van Martien om die hond is natuurlijk ook leuk voor de show.

1 like

Ze hebben er nog maar een hond bijgenomen LOL. Wel een schattig beest trouwens, een beagle.

Ik vind Erica eigenlijk het leukste maar hoe zij het daar volhoudt is me echt een raadsel :joy:

19 likes

Ja niet te geloven :exploding_head:

Hahaha Nou inderdaad! Ik denk dat bij haar vaak gewoon een oor in andere oor uit is. Ook met die kruiwagen ā€œja is zeker wel meer dan een uur lopenā€. Het was 2,5 km. Overdreven ook weer. Altijd zo hysterisch om niks. Ik denk dat zij dat gewoon gewend is en denkt whatever. Hahah wel knap van haar.

2 likes

Ik zei gisteren nog tegen mā€™n man dat ik ook wel een beetje meer Erica in me wilde :joy:.
Ze doet en durft wel. Is echt wel een drijvende kracht in dat gezin, en weet echt van aanpakken (& ook nog hoe het moet haha)

11 likes

Dat zijn over het algemeen honden die slecht luisteren haha, gaan we weer. Bommel 2.0