Nee, niet omdat hij geen smaak heeft maar ik hou meer van een rustige inrichting en Martien is wel het tegenovergestelde van minimalistisch
Als ik een groot kasteel of landhuis zou hebben misschien wel, maar moet er niet aan denken in mijn kleine appartementje hahaha
Hahaha never. Ik vind alles wat hij bedenkt tering lelijk
Ik heb vandaag het boek binnen gekregen. Kan echt niet wachten om het te gaan lezen
Ik vind het wel wat hebben hoor, maar inderdaad het moet in de context passen. Ik ken mensen met een soortgelijke stijl die dat in hun rijtjeshuis hebben toegepast en dan is het vooral ordinair en intens, dat je meteen overprikkeld(jaja!) bent zodra je de gang nog niet uit bent.
Pff ik zou HELEMAAL GEK worden als je samen met Martien moet inpakken, bij letterlijk alles wat door zijn handen gaat moet hij even zeggen of het mee moet of niet. “Dit moet mee, dit moet mee, dit moet mee, dit niet, dit moet mee”
En bij alles ff flink gillen. Die man is ZOOO extra. Het is hilarisch op tv maar in het echt zou ik m wel kunnen wurgen denk ik LOL
Moest wel weer enorm lachen toen hij eten ging bestellen, hij is zo fucking random
Ik vind sommige dingen wel leuk, maar dat ligt meer aan de allure van het chateau dan zijn gevoel voor stijl. Want bijv dit bed met die lampjes hierboven is echt het lelijkste wat ik ooit gezien heb
Ik deze mona lisa ook… Wtf? Sowieso waarom een lilleke replica van zo iets uitgekauwds. En ook dat formaat…? Ik begrijp er helemaal niets van.
Die cees of kees, die stambeeldlamp wat hij had gekocht, dat is toch gewoon een slaaf?
Als je dacht die grote witte kandelaars (?) In de tuin het dieptepunt waren…
Is volgens mij een slavenlamp ja. Vond het best ongepast?
Vind die nieuwe afleveringen veel leuker nu ze weer aan het verhuizen zijn. Heerlijk om te kijken, zoveel hysterie. Ik snap alleen niet waarom ze zo gigantisch veel spullen meesjouwen uit Frankrijk en al hun meubels daar hebben gekocht, en waarom ze al die spullen al verhuizen terwijl ze nog helemaal niets aan het huis hebben gedaan? Is toch veel handiger om eerst dat huis goed schoon te maken en te verven etc, zodat je het direct kan inrichten? Lijkt me echt kut om zoveel spullen elke keer weer te moeten verplaatsen en die constant in de weg zitten.
En Martien die in het frans gaat bestellen bij de plaatselijke chinees.
Ik vind het overigens wel heel ordinair om geld te verdienen aan zo’n boek waarin je alle trash over andere mensen bespreekt. Jij bent degene die er geld aan verdient, dus houd het ook bij jezelf. Kwam net bijvoorbeeld dit artikel tegen:
Makkelijk cashen zo.
Oooh nee dit is wel echt vies ja. Verbaast me overigens niks, maar dit zijn geen dingen om in je eigen biografie te schrijven
"Ze heeft wel een soort van man ", beweert Martien. " Nou ja, een getrouwde Turk. " Maar, voegt Erica eraan toe, " dat huwelijk geldt niet, zegt ze, want die zijn allemaal uitgehuwelijkt.
Okeeeeeeee
Die Maxime rijdt ook even in een dikke Range Rover. Zou Monchiel zo’n succes zijn geweest of hebben der ouders haar wat toegestopt
Monciel denk ik niet maar haar insta hangt van spon aan elkaar daar kun je wel een leasebak van regelen denk ik
Ik ben dit citaat gaan zoeken in het boek maar erica zegt dit als zijnde iets wat nadege gezegd zou hebben
Heb de eerste seizoenen gekeken en vond prima entertainment. Maar ik heb toevallig twee afleveringen van dit seizoen gezien (maandag en vandaag) en ik vind het wel erg overdreven geworden.
De aflevering vandaag waarbij Martien eten ging bestellen en die Dirk riep dat hij ‘kloepoek’ moest bestellen en helemaal stuk ging om het gesprek tussen Martien en de dame van het restaurant vond ik ook wel gênant hoor.
Dat huis in Hengelo is zo mooi! En als paardenliefhebber toch wel een beetje pijnlijk om te zien dat ze die mooie stallen en rijbaan niet gaan gebruiken haha
Dat boek vind ik erg jammer, om de prive zaken van andere mensen er in te schrijven. Zou verwachten dat Erica zelf daar niet van is, maar blijkbaar roddelde ze ook mee?
Ik denk dat ze zich beter voortaan in moeten houden met geroddel over anderen, anders gaat hun ‘gezellige’ imago snel over naar ‘verwaand & diva’.
Ik weet dat ze behoorlijk lomp zijn qua uitspraken, maar dacht eerst dat Montana daar wat minder mee was & rustiger was, meer als erika. Maar ik vind haar nu ook wel schreeuwerig en haar opmerking… ‘nu nog bijou en bommel onder de grond, he claire’