Chateau Meiland

Ik ben nu die aflevering aan het terugkijken. Maar dat verhaal met die vrouw in dat tentje is echt super raar. Eerst vertrouwen ze het niet en willen ze haar weg hebben, om vervolgens alles voor haar te doen. En dat verhaal is natuurlijk ook een beetje gek. Ik kwam zomaar bjij jullie uit, maar had wel autootjes voor Claire mee??

3 likes

Ja zo raar. Zou zo’n vrouw echt never nooit wegbrengen en er samen mee in de auto gaan zitten. Gewoon wegwezen. Je merkte wel dat die vrouw wat mankeerde, maar er zijn wel meer van zulke types en voor hetzelfde geld hadden ze nog in Frankrijk gewoond nu en dan meer van zulke mensen op hun terrein gehad

Tja, het laatste wat ik zou doen is een absolute bouwval in Frankrijk kopen.
Met deze familie weet je het nooit :woman_shrugging:t3:

Snap sowieso niet dat je als BN’er je nummer aan een vreemde geeft, of diegene nou tegen je kan praten via de tv of niet. :joy:

1 like

Ik zit de aflevering van maandag vooruit te kijken

en ik zit gewoon te janken door het overlijden van de kat

2 likes

Even terugkomend op die vrouw in de tent; ik denk dat het heel duidelijk was dat die vrouw in psychische nood zat. Wat mij betreft hadden ze haar het best niet in beeld gebracht, maar ik vind het wel netjes hoe ze het hebben aangepakt. Ze leken wel oprecht met haar in te zitten en ik vind het telefoonnummer geven ook heel begrijpelijk. Ik zou ook willen weten of ze veilig aankomt.

2 likes

Same :frowning:

2 likes

Hooooow what’s up met die lamp :scream:

3 likes

Ja natuurlijk, is sensatie en sensatie = geld

2 likes

Ik ben het boek van Martien aan het lezen en de hele beerput wordt opengetrokken haha met voor en achternaam, iedereen wordt genoemd. Wel vermakelijk

3 likes

Waar kun je ‘m bestellen/lezen? Op Bol is ie nog niet te koop.

OMG hierdoor ben ik in mijn brievenbus gaan kijken en ik heb m ook gewoon al binnen!!! yesss

1 like

Dit is ook zo tokkie:

"Maxime Meiland en de voormalig huisvriendin van de familie Meiland, Caroline van Eeden, zijn kort voor haar vertrek in een vechtpartij beland. Deze liep zelfs zo uit de hand, dat Maxime gewond raakte en er een litteken aan overhield. Dat blijkt uit een passage in Martien Meilands biografie, na inzage door Shownieuws .

Het incident vond plaats toen Martien vorig jaar naar Nederland vertrok voor de opnames van zijn programma Cash or Trash . “Wees lief voor elkaar”, zou hij de vrouwen op het hart hebben gedrukt voordat hij vertrok.

In het boek wordt beschreven hoe de bom tussen Maxime en Van Eeden barstte toen de 24-jarige haar ongenoegen uitte over de stemmingswisselingen van de huisvriendin. Van Eeden zou Maxime toen “een doos” hebben genoemd, waarop zij een wijnglas naar haar hoofd gooide.

Vanaf dat moment brak er een vechtpartij uit tussen de twee.“Toen werd het een soort vechten. Maar ja, als je zo’n vrouwtje vast hebt
 Het is net iemand van 80. Die ga je echt niet op haar bek slaan, ook al haat je haar nog zo. Maar ze zette dus haar nagels in mijn arm, ik heb er nog littekens van”, aldus Maxime.

“Ik had bloed. Schrammen”, vervolgt ze. “En tot overmaat van ramp zei ze: ‘Ik ga helemaal nergens heen, ik blijf.’ Ik zeg: ‘Als jij nou niet meteen oprot, dan tyf ik al jouw spullen naar beneden. Maar jij gaat nĂș weg.’” Kort daarna besloot Van Eeden terug naar Nederland te gaan.

Terugkeer naar Nederland

Van Eeden vertrok halverwege het tweede seizoen van Chateau Meiland . De 59-jarige gaf in de serie aan dat dit te maken zou hebben met haar gezondheid, maar liet later bij Shownieuws doorschemeren dat er steeds meer irritaties waren tussen haar en de familie.

De biografie van Martien Meiland, Martien , is vanaf 31 oktober verkrijgbaar"

2 likes

Holy shit. Hoe ordinair is dit? Ik snap het echt nooit als volwassenen gaan vechten, laat staan om zoiets als dit?? Zo kinderachtig.

12 likes

Ben benieuwd wat jullie vinden als jullie t boek gelezen hebben voor ik t ook eventueel aanschaf.
Had een volwassen, serieuze biografie over hem als persoon best interessant gevonden, maar als het voornamelijk weer een story & privé trashfest is haak ik af.

1 like

Heb m een paar weken terug besteld via zijn eigen website. Dan zou je m eerder ontvangen dan de officiele verkoop

1 like

Ik vind het “vechten” ordinair maar ik vind het delen ook ordinair, misschien nog wel ordinairder

1 like

Ik vind het ook ordinair hoor, maar dat is wel een beetje de rode draad in de meeste biografieën van BN-ers.

1 like

Ik ben wel benieuwd:
Zou jij je huis laten stylen door Martien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zou het niet doen maar ik denk wel dat hij smaak heeft. Vind het behang wat ze hebben in hun chateau hysterisch maar wel heel mooi.

2 likes