Ik ben nu die aflevering aan het terugkijken. Maar dat verhaal met die vrouw in dat tentje is echt super raar. Eerst vertrouwen ze het niet en willen ze haar weg hebben, om vervolgens alles voor haar te doen. En dat verhaal is natuurlijk ook een beetje gek. Ik kwam zomaar bjij jullie uit, maar had wel autootjes voor Claire mee??
Ja zo raar. Zou zoân vrouw echt never nooit wegbrengen en er samen mee in de auto gaan zitten. Gewoon wegwezen. Je merkte wel dat die vrouw wat mankeerde, maar er zijn wel meer van zulke types en voor hetzelfde geld hadden ze nog in Frankrijk gewoond nu en dan meer van zulke mensen op hun terrein gehad
Tja, het laatste wat ik zou doen is een absolute bouwval in Frankrijk kopen.
Met deze familie weet je het nooit
Snap sowieso niet dat je als BNâer je nummer aan een vreemde geeft, of diegene nou tegen je kan praten via de tv of niet.
Ik zit de aflevering van maandag vooruit te kijken
en ik zit gewoon te janken door het overlijden van de kat
Even terugkomend op die vrouw in de tent; ik denk dat het heel duidelijk was dat die vrouw in psychische nood zat. Wat mij betreft hadden ze haar het best niet in beeld gebracht, maar ik vind het wel netjes hoe ze het hebben aangepakt. Ze leken wel oprecht met haar in te zitten en ik vind het telefoonnummer geven ook heel begrijpelijk. Ik zou ook willen weten of ze veilig aankomt.
Same
Hooooow whatâs up met die lamp
Ja natuurlijk, is sensatie en sensatie = geld
Ik ben het boek van Martien aan het lezen en de hele beerput wordt opengetrokken haha met voor en achternaam, iedereen wordt genoemd. Wel vermakelijk
Waar kun je âm bestellen/lezen? Op Bol is ie nog niet te koop.
OMG hierdoor ben ik in mijn brievenbus gaan kijken en ik heb m ook gewoon al binnen!!! yesss
Dit is ook zo tokkie:
"Maxime Meiland en de voormalig huisvriendin van de familie Meiland, Caroline van Eeden, zijn kort voor haar vertrek in een vechtpartij beland. Deze liep zelfs zo uit de hand, dat Maxime gewond raakte en er een litteken aan overhield. Dat blijkt uit een passage in Martien Meilands biografie, na inzage door Shownieuws .
Het incident vond plaats toen Martien vorig jaar naar Nederland vertrok voor de opnames van zijn programma Cash or Trash . âWees lief voor elkaarâ, zou hij de vrouwen op het hart hebben gedrukt voordat hij vertrok.
In het boek wordt beschreven hoe de bom tussen Maxime en Van Eeden barstte toen de 24-jarige haar ongenoegen uitte over de stemmingswisselingen van de huisvriendin. Van Eeden zou Maxime toen âeen doosâ hebben genoemd, waarop zij een wijnglas naar haar hoofd gooide.
Vanaf dat moment brak er een vechtpartij uit tussen de twee.âToen werd het een soort vechten. Maar ja, als je zoân vrouwtje vast hebt⊠Het is net iemand van 80. Die ga je echt niet op haar bek slaan, ook al haat je haar nog zo. Maar ze zette dus haar nagels in mijn arm, ik heb er nog littekens vanâ, aldus Maxime.
âIk had bloed. Schrammenâ, vervolgt ze. âEn tot overmaat van ramp zei ze: âIk ga helemaal nergens heen, ik blijf.â Ik zeg: âAls jij nou niet meteen oprot, dan tyf ik al jouw spullen naar beneden. Maar jij gaat nĂș weg.ââ Kort daarna besloot Van Eeden terug naar Nederland te gaan.
Terugkeer naar Nederland
Van Eeden vertrok halverwege het tweede seizoen van Chateau Meiland . De 59-jarige gaf in de serie aan dat dit te maken zou hebben met haar gezondheid, maar liet later bij Shownieuws doorschemeren dat er steeds meer irritaties waren tussen haar en de familie.
De biografie van Martien Meiland, Martien , is vanaf 31 oktober verkrijgbaar"
Holy shit. Hoe ordinair is dit? Ik snap het echt nooit als volwassenen gaan vechten, laat staan om zoiets als dit?? Zo kinderachtig.
Ben benieuwd wat jullie vinden als jullie t boek gelezen hebben voor ik t ook eventueel aanschaf.
Had een volwassen, serieuze biografie over hem als persoon best interessant gevonden, maar als het voornamelijk weer een story & privé trashfest is haak ik af.
Heb m een paar weken terug besteld via zijn eigen website. Dan zou je m eerder ontvangen dan de officiele verkoop
Ik vind het âvechtenâ ordinair maar ik vind het delen ook ordinair, misschien nog wel ordinairder
Ik vind het ook ordinair hoor, maar dat is wel een beetje de rode draad in de meeste biografieën van BN-ers.
Ik ben wel benieuwd:
Zou jij je huis laten stylen door Martien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou het niet doen maar ik denk wel dat hij smaak heeft. Vind het behang wat ze hebben in hun chateau hysterisch maar wel heel mooi.