Chateau Meiland

Nou ik vraag me af hoe het zo ineens kan omslaan met Nadege? Ze doen toch superveel moeite voor haar en willen ook nog van alles en nog wat voor haar betalen

1 like

Ik denk omdat zij dus zo loopt te zeiken over dakramen en parkeerplekken

1 like

Nou echt hè! Vind echt dat ze veel voor haar doen, ze willen zelfs meebetalen aan haar nieuwe woning?!

Ja, ik vind het ook maar gek. Ik vind het best echt overkomen dat ze haar willen helpen. Dan is ze dus alleen zo boos omdat ze weer terug naar Nederland gaan en ze niet kon blijven werken ofzo

Dat ene appartement was wel echt mooi (op dat lillleke behang na wat Martien ook al zei haha).

Met mijn psychologie van de koude grond… wat ik heb meegekregen is nadege in haar leven eigenlijk altijd in de steek gelaten. Kan me -dat in ogenschouw nemend- best wel voorstellen dat ze zo reageert als ze denkt eindelijk een plekje te hebben gevonden waar ze hoort, en die haar dan voor haar gevoel ook gewoon weer in de steek laten. Al lijkt het dan overtrokken voor een buitenstaander.

1 like

Niet lullig bedoeld maar ik denk dat Nadege ook echt een beetje simpel is en da ze gewoon oprecht blij was dat ze bij een familie kon horen omdat ze dat blijkbaar nooit heeft gehad en erg verdrietig was dat ze opeens weggingen.

8 likes

Ja dat denk ik ook inderdaad.

Wauw die reacties van haar zijn helemaal erg, heel erg flauw dit.

Wat een bizarre laatste aflevering, en wat een verhalen. Eerst dat met Salam (waar ik nog steeds niets van begrijp) dan een verhaal over je oma met een heftruck en een pallet het dakterras op krijgen ?? en vervolgens een te veeleisende Nadege. Snap ook niet dat ze zoveel moeite voor haar doen.

@Moon86 ik vraag me vooral af, hoe kan Nadege ooit bij dat artikel terecht zijn gekomen?

Ik denk dat als zij haar naam + chateau meiland googelt dat ze dan deze artikelen tegenkomt

Ach ik heb ergens ook wel medelijden met deze vrouw. Ze was ook al helemaal van slag toen ze een tijdje niet kon komen door corona. Ik denk dat zij hen helemaal als familie is gaan zien en dacht/hoopte dat ze onderdeel was van het gezin en die bubbel spatte ineens uiteen toen bleek dat ze zonder haar terug gingen naar NL. Die vrouw heeft een zwaar leven gehad en had nu eindelijk een doel in haar leven. Maakt haar gedrag nu niet goed maar verklaart het wel.

2 likes

Maar ik denk dat de familie dat ook weet en haar daarom wilde helpen haar goed achter te laten. Uiteindelijk zijn ze niet verantwoordelijk voor haar natuurlijk. Dus ik snap wel dat de familie er nu wel klaar mee is.

1 like

Ik vond de aflevering van vandaag echt heel leuk haha. Vanalles wat. Dat kapsel van Erica aan het einde, goed gefĂśhnd zeg haha

Oh dat ‘opruimen’ van Erica, zo herkenbaar.
Al is Martien ook echt weer het andere uiterste zo te zien…

Pff ik ben aan het terugkijken, maar ik vind Nadège ook echt heel irritant en best wel ondankbaar hoor. Zit me echt te ergeren…

7 likes

Huh kwam er vandaag geen aflevering?

Ik denk dat ze het zo bedoelt: hij is sowieso niet aan het radicaliseren, want hij is Ăźberhaupt geen/nauwelijks praktiserend moslim (naar haar idee dan).
Ik neem aan dat ze wel weet dat niet iedere moslim radicaliseert!

1 like

Klopt, maar ging de vraag niet over radicalisering in de islam?

1 like

Ik ben de aflevering van donderdag vooruit aan het kijken, maar wat een vaag verhaal met die vrouw in dat tentje.

Ik geloofde het eerlijk gezegd niet. Ik geloofde dat verhaal met die vrouw met corona ook niet eigenlijk. Gewoon opvulling voor de afleveringen denk ik.