Die snor, echt geweldig
Wel heel knap dat Martien gestopt is met roken in zo’n stressvolle tijd!
Die snor, echt geweldig
Wel heel knap dat Martien gestopt is met roken in zo’n stressvolle tijd!
Hahahah ik ga ook weer stuk om die snor. En Erica die ook zegt ja beetje Hitler achtig hahaha
Tipje: kwam er vorige week achter dat je altijd 1 aflevering vooruit kunt kijken (zonder betaald abonnement). Dus heb de aflevering van vandaag al bekeken en kijk nu live naar BZV België.
Hahahaha die snor tres tres tres bien
Volgens mij denkt Martien ook dat hij beter Frans spreekt als hij het schreeuwt
Dit is echt een geweldige aflevering
Groetjes bosstaatsbeheer
Jij krijgt een ei dat past beter bij dat hoofd van jou, kip!
Hahha ach ik heb soms wel medelijden hoor met Erica, ze kunnen echt zo lelijk doen
Jaa vind ik ook, Martien is soms echt vals
Hahaha heb je wel meteen een uitstraling van niet fokken met mij
Domme vraag maar waar kijken jullie de afleveringen terug?
Op SBS6 zie ik enkel seizoen 3…
Het is ook seizoen 3. Was zelf ook in de war eerst maar dit is dus het 2e deel van seizoen 3 ipv seizoen 4. Rare strategie vind ik het maar ach.
Ik geloof dat de ‘eerste’ aflevering #15 is (#13 volgens mij!)
Ik wil Erica’s werkmentaliteit, zij is echt van het vroeg opstaan en aanpoten. Ik zou er gewoon niet de energie voor hebben om een heel kasteel zelf te verbouwen en dat de klusjes nooit klaar zijn.
Ik lees net dat de Belgen ook een programma hebben over een familie die een kasteel gaan verbouwen;
Château Planckaert. Binnenkort maar is gaan kijken.
Late to the party maar ik ben ook begonnen aan Château Meiland. Erica en Martien vind ik wel leuk alleen die dochter vind ik onuitstaanbaar. Ik ben daarom maar weer afgehaakt. Hoe ze ook sprak over Bommel, dat hij moest worden ingeslapen
Vanavond heb ik de allereerste aflevering weer eens gekeken. Het leek wel 5 jaar geleden ofzo, maar het was gewoon vorig jaar
Je merkt wel meteen hoe ze zijn veranderd. Ook de manier van filmen/edit is anders dan nu.
Nou wat een aflevering vanavond zeg
Ik dacht trouwens dat ze toen uiteindelijk ruzie kregen met Nadege? Het lijkt nu nog steeds allemaal goed te zijn dus vraag me af waarom dat ineens omsloeg dan.
Denk dat dat nog komt
Man man man wat een zeikerd die nadege