Ik vraag me echt af of ze hier ook maar iets van gaat verkopen??
Ik krijg er echt hocus pocus vibes van
Het is ook echt totaal geen eenheid? Die felgekleurde dingen onderaan de pagina lijken wel door Claire gekozen
Nee, âOmdat de items verschillende stijlen bevatten is er voor ieder wat wils.â
Gevalletje nmsmvpe
Oei nee
Volgens huishoudster NadĂšge zijn de Meilandjes in het echt vreselijke mensen. Denkt u ook dat de Meilandjes wolven in schaapskleren zijn?
- Ja, de Meilandjes zijn enorm fake
- Nee, de Meilandjes zijn heel authentiek
0 stemmers
via mediacourant
Ik vind ze er in de serie ook echt niet heel aardig overkomen.
Ik denk dat Martien wel heel authentiek is, Maxime absoluut niet
Wow, maar er staat nog niet eens bij wat het materiaal is ofzo? Lekker makkelijk en snel sie website in elkaar gezet voor de aliexpress troepjes
Ik denk dat ze op tv wel aardig laten zien hoe ze in het echt zijn: Martien een sociaal dier. En Maxime een verwende schreeuwlelijk zonder smaak. Erica een botte bouwvakker die eigenlijk niet van andere mensen houdt.
https://www.ad.nl/show/modelijn-maxime-meiland-komt-regelrecht-van-aliexpress~ac56fb16d/
veel komt inderdaad gewoon van Aliexpress⊠dat je dan zoveel geld durft te vragen.
veel producten uit china staan OOK op aliexpress, het is een platform waar leveranciers ook hun spullen op kunnen verkopen. Dus ze heeft het niet persĂ© zo rechtsstreekt van ali âingekochtâ. Maar het is idd veel te veel geld voor die kwaliteit
Ik denk dat Nadege echt dacht dat ze nu onderdeel was van hun familie en dat ze daarom nu zo boos is. Want ik snap helemaal dat de familie Meiland niet wil dat ze meegaat naar Nederland en dat ze haar contract niet verlengen. Heb het idee dat ze doordat ze meemocht op vakantie haar een verkeerd signaal hebben gegeven. Maximes kleding is echt vet lelijk, wie koopt dat nou. Vind haar wel zelf een leuke stijl hebben.
Martien is echt niet fake.
Ik ben jaren vaste klant geweest in zijn woonwinkel, hij is echt zoals hij is.
Ook na zijn uitstapje uit het huwelijk kwam hij niet âandersâ terug ofzo. Zo stond hij in de omgeving ook gewoon bekend. Excentriek en een tikkie vals.
Erika âkenâ ik niet, maar zou niet weten hoe je die horkerigheid bij elkaar moet faken
En ze werd toch wel gewoon doorbetaald tot (of tot en met?) augustus?
Kan me ook echt niet voorstellen dat Martien in het echt zo is. Van Erica wel, das ook zo ongeveer de enige die logisch na lijkt te denken
Ja ze heeft een contract tot augustus en betalen haar door, weet niet waarom ze niet snapt dat het logisch is dat haar contract niet wordt verlengd als er geen werk voor haar is.
Plus de familie heeft het kasteel al tijden in de verkoop en een nieuw huis in NL. Dan heb je toch al een gesprek over het einde van je contract? Zij kunnen een eventuele koper niet dwingen om het contract met Nadege vast te houden.
En het was geen vast contract, dus ze is ook niet ontslagen
Misschien gewoon iets FransâŠ
Misschien was er wel een taalbarriere. Dat de familie zei âer is geen werk meer voor jouâ en dat het er uit kwam als je doet je werk niet meer goed? Idk haha
Dat ze harde zaken mensen zijn dat wisten we denk ik al. Nadage dacht echt onderdeel van de familie te zijn, of iig erg close. Maar de familie laat makkelijk alles en iedereen achter en beginnen weer opnieuw. En dat niet eens uit kwade wil bedoelt.
Ik vind ze vaak niet al te aardig tegen elkaar en ook niet tegen anderen, toch kijk ik de serie want het is wel zeer vermakelijk. Maar er zelf rond willen zijn, haha hell no.
Maxime is de verwende versie van martien. Montana is de zachtere versie van Erika.