Chateau Meiland

Zouden ze nou een 4e serie maken omdat ze nu al maanden geen omzet hebben? Ze wilden toch juist verhuizen voor meer rust

1 like

Ja lijkt me wel, ze verdienen gewoon (goed) door de serie en de verkoop van het chateau zal nu ook niet snel gaan dus hun huis in Hengelooo moet ergens betaald van worden. Ze zullen wel filmen t/m de verhuizing en daarna is de serie klaar denk ik.

1 like

Hahahahaha Claire met die pot vaseline

1 like

Verven met de deuren dicht? Haha wat een amateurs

1 like

Kijk ik verkeerd of was er gister geen aflevering?

Vorige week was de laatste aflevering van het seizoen :cry:

Oh jammer, kan me niet echt herinneren dat het echt een ‘afsluitende’ aflevering was.

Er was al meteen een vooruitblik naar het volgende seizoen. Ik gok dat het nog geen maand duurt voor de 1e aflevering van seizoen 4 verschijnt, en dat is ook niet gek want die tijdlijn van de vorige was heel twijfelachtig…volgens mij hebben ze de afgelopen 3 maanden genoeg opnames voor 20 afleveringen gehad.

2 likes

Nee en seizoen 4 begint qua tijdlijn gewoon de volgende dag bij hun, je ziet een voorstukje en dan gaan ze iets doen wat ze in de laatste aflevering hadden besproken. Volgens mij is het allemaal gewoon gefilmd als seizoen 3 maar ze moeten geld verdienen dus knippen ze het doormidden

1 like

Ja dat denk ik ook.

https://www.ad.nl/show/meilandjes-ontslaan-nadege-ze-hebben-geen-gevoel~ac571937/?fbclid=IwAR3BKi1H0WuIj9oX8Yl3jkO7ziP9b-8hgyLnistaXlxPut2PmwfJFM5rSTQ

juice

3 likes

Snap die reactie van Nadege niet, als dat al haar reactie was. Er is geen werk voor haar en het was al duidelijk dat ze naar Nederland zouden gaan, en ze betalen haar nog tot augustus terwijl ze al maanden niet werkt en de komende maanden waarschijnlijk ook niet zal werken.

Enige jammere is dat ze volgens mij hadden gezegd hun best te doen haar in te laten huren door de nieuwe bewoners.

3 likes

Ja ik vind haar reactie echt raar. Wat denkt ze? Mijn baas gaat verhuizen, dus ik mag mee? Lijkt me vrij logisch dat ze daar niet aan beginnen. Ze doen hun best om de nieuwe eigenaar zo ver te krijgen haar in dienst te nemen, ze betalen haar door tot augustus en ze hebben haar nog een nieuwe keukenvloer cadeau gedaan

Denk dat bij haar de teleurstelling er vooral in zit dat ze toch anders blijken te zijn dan ze dacht. Ik vond haar altijd juist heel loyaal naar de familie toe. Heb haar fb pagina ook even gestalkt en daar heeft ze er meerdere berichten geplaatst. Ze heeft oa een berichtje geliked van iemand die zei dat het opvallend was omdat de familie nu ook geen contact meer heeft met Carolien, en dat waarschijnlijk op dezelfde manier is gegaan.

Die vrouw is kwetsbaar en eenzaam en had voor haar gevoel eindelijk een kring mensen om op terug te vallen, ze mocht mee of vakantie etc. En natuurlijk heeft de media haar ook geframed alsof ze opeens onderdeel van de familie is geworden.
Nu ze, logisch, niet mee kan met hen voelt ze zich natuurlijk gekwetst en nu begint het circus.

7 likes

Awhhh Mevrouw Jansen is overleden :broken_heart: (Kat)

https://www.monciel.nl/shop?page=2

De kledinglijn van Maxime. Crisis die prijzen joh ahahhaa en dat terwijl het gros van aliexpress komt

2 likes

En teeeeeeeering lelijk

2 likes

Hahahaha ja dat ook, vooral die groene blazer. Doet me denken aan zo’n stof die je vroeger in je verkleedkist had zitten

2 likes

Nog nooit zoveel lelijke dingen bij elkaar gezien.

21 likes