Chateau Meiland

[https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5167904/maxime-meiland-toch-niet-helemaal-eerlijk-over-eigen] (https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5167904/maxime-meiland-toch-niet-helemaal-eerlijk-over-eigen)

Foei Maxime!

Ach ik denk dat Maxime zoekende is naar iets voor zichzelf en dat deze kledinglijn meer voor de fun is dan dat ze er heel serieus mee is. Mensen zijn ook niet verplicht om het te kopen ofzo dus vind het een beetje gemeen van de media om haar zo aan te vallen

Vind het juist helemaal niet gemeen, maar terecht. Ze heeft er ook keihard over gelogen in de serie. Voor zover ik me kan herinneren liet ze die items in de serie zien (precies degenen die op aliexpress staan) en gaf aan dat het samples waren van haar ontwerpen. Ze vond sommige items toen zelfs nog lelijk en gaf aan nog wijzigingen door te laten voeren, maar dat heeft ze dus ook niet gedaan? Ze heeft dus in feite kledingstukken in haar collectie die ze zelf niet eens mooi vindt?

5 likes

Als je zegt dat je iets hebt ontworpen, maar eigenlijk ben je aan het dropshippen, dat is gewoon misleiding en is niet toegestaan.

Hahaha is goed Maxime. Die Alitroep die ze nu verkoopt is juist precies wat je in het programma zag

3 likes

Ik had die collectie echt teruggetrokken en met een goede herkansing teruggekomen. Tijdens de uitzending en het uitkomen van de collectie had ze toch al het commentaar erop kunnen zien. Van ali etc. Jammer van je investering maar niemand die het nu nog serieus neemt.

1 like

Dat de zin al begint met ‘welke’ in plaats van ‘die’ verraad al genoeg :joy:
“Je moet serieus en zakelijk overkomen, vervang wat woorden!”

4 likes

Goed gelukt ook met die laatste zin haha

2 likes

Hahaha ja echt he, dit is ook wel weer humor hoor.
Alsof iemand uit de schilderswijk (en ik bedoel dit niet denigrerend maar noem dit als een voorbeeld, voor iemand er over valt) op bezoek gaat bij iemand in t Gooi en dan wel gehoord heeft dat je met mes en vork moet eten maar vervolgens de rest ‘verpest’. :joy:

1 like

Haha ik snap heel weinig van wat hier nu precies staat

1 like

Die hele tekst loopt voor geen meter.

Ik ga weer stuk om mediacourant

https://www.mediacourant.nl/2020/06/chateau-nadege-verdient-meer-dan-dennis-storm/

Dit leest als iets wat jij hebt geschreven. Heb je iets te bekennen?

Officieel worden deze artikelen door 1 en dezelfde man geschreven. Einde bericht :wink:

Die Nadege is niet goed hoor. Nu is ze boos op Carlo Boszhard omdat hij Nadege heeft nagedaan in de tv kantine :woman_facepalming:t3:

4 likes

Ik vermoed dat er een 3e partij gebruik maakt van haar naïviteit en er een slaatje uit probeert te slaan. “Moet je zien wat ze met je doen, dit moet je niet over je kant laten gaan, wij kunnen je helpen” zoiets.

8 likes

Ja ik wacht op het bericht ‘Nadege klaagt Meilandjes aan’

3 likes

Echt? Wow
 Tsja, en elke keer als ze reageert wordt dat weer gebruikt (hoe infantiel ook, eigenlijk).

1 like

Oh gut, Nadege houdt wel van T spillen zeg, ze heeft nu gezegd dat de fam Caroline ontslagen had, maar waarom weet ze niet

Jezus volgens mij verveelt ze zich nogal thuis.

1 like