Die Maxime ook op de achtergrond haha
Maxime vond ik eerst nog wel leuk, maar ze is nu wel nep vind ik. Ze blijft ook krijsen, terwijl de persoon waar tegen ze praat gewoon naast haar staat.
Ze is nog best jong en nu realiseert ze zich denk ik wel dat er wekelijks 1,6 miljoen naar haar kijken, dat doet misschien wel wat met je toch?
Ah Nadège
Ja dat denk ik ook. Vind het wel jammer, ze probeert volgens mij heel erg Martien na te doen. Vond haar juist op zichzelf leuk.
Maar wat is Claire een lief kind zeg, je ziet haar nooit zeuren en ze probeert altijd zo lief mee te helpen. Lijkt me een makkelijk kind, ook al zien we natuurlijk niet hoe het er altijd aan toegaat. Het lijkt wel zo. Wel jammer dat ze zo weinig in contact kan komen met leeftijdsgenootjes. Ze was ook zo blij laatst toen ze op school/opvang was of niet?
Kijken jullie ook naar man bijt hond hierna? Met Ronny & Penny
Oh god die Erica in die regenjas en regenlaarzen en die modder, wat een beest is ze ook he haha
Ojeee Thierry zân lavendel gaat eraan volgende week
Ik vind Erika echt zo een praktische vrouw. Maxime vind ik erg nep, ze is erg bewust van de camera en gaat âaanâ als er wordt gefilmd. Dan wilt ze nep grappig zijn, zoals âmoeten we dan de prostitutie inâ. Ik denk dat Martien wel zichzelf is want hij geeft dan een antwoord als vader en daar zie je maxima van schrikken. Vind ook dat ze gemeen doet tegen Nadege.
Ik ging echt helemaal stuk van Claire in dat autootjeđ Vind haar echt zoân baas heerlijk!
Ik vind ze met de aflevering gemaakter overkomen. Vooral die conversaties in de auto komen op mij heel ingestudeerd over.
DRAAIEN! JA! DRAAIEN!
Ik vind die gigantische witte kandelaars op het terras zo afzichtelijk
Haha loslatend zelfplakkend tape
âJe loopt er toch snel langsâ
Er komt een 4e seizoen!
https://www.ad.nl/show/chateau-meiland-krijgt-vierde-seizoen~ab17db5d/
Ik moet zeggen dat ik het leuk vind dat er een 4e seizoen komt, maar ik hoop dat ze in de edit ruimte IETS minder gaan inspelen op het constante geschreeuw en ook de rustigere momenten gaan laten zien want ik vind die laatste 3 afleveringen energie slurpend.
Ja, daar ben ik het mee eens. De rustige momenten zijn ook juist leuk om te zien. Iets meer harmonie in het gezin.
Vooral dat geschreeuw omdat Claire door de lavendel heen ging met de auto, wat verwacht je dan dat meisje is 2!