Pff inderdaad … Ik vind het hele seizoen tot nu toe eigenlijk een beetje tegenvallen
Kan ik ergens online een soort tijdlijn vinden van corona? (bijv. wanneer eerste mensen besmet, wanneer eerste maatregelen genomen etc) Heb echt het idee dat er op het moment van filmen al veel meer duidelijk was dan zij weten.
Volgens mij is dit seizoen echt in drie dagen opgenomen, Wat een slome bende
Die jongen wil zo duidelijk zijn one minute of fame, mega irritant
valt wel mee, ik zag dat dit 4 maart was (op zo’n lichtbord ding buiten waar ze langs reden) eerste besmetting in NL was op 28 feb. Op 9 maart stopten wij pas met handen schudden. In frankrijk (even gegoogled) waren er rond die tijd een paar 100, steeg wel heel snel, dit was echt net voordat het uitbrak (https://nl.wikipedia.org/wiki/Coronacrisis_in_Frankrijk)
Ik vraag me gewoon echt af of dit allemaal compleet in scene gezet was?
Dat stukje over die pizza margherita
Ik vond dat Martien Nadege wel een beetje aan het rondcommanderen was. En toen die vrouw te horen kreeg dat het geen corona was en begon te huilen dacht ik echt ‘geef die vrouw nog een knuffel!’
“want als je ziek ben dan is wijn eigenlijk veel beter dan melk.” Lol haha
Ik vond het trouwens niet kunnen dat Nadege zo de deur opendeed bij die Jolanda?! Als je geen gehoor krijgt nadat je klopt, dan slaapt ze toch misschien of in dit geval onder de douche. En daarbij is zij niet eens de gastvrouw.
En Claire vind ik echt een lief poppie. Leuk kind. Sommige kinderen van die leeftijd komen al echt als draken over.
Dat hele corona gedoe was wat mij betreft zo nep als wat.
Oh ik vind het juist echt een horrorkind, haha.
En ik krijg helemaal stress als ik ze zo ongeorganiseerd aan het werk zie. Denk even een beetje na voordat je als een kip zonder kop aan de slag gaat. Volgens mij hebben ze ook totaal geen verstand van verbouwen/klussen en is de kwaliteit van hun verbouwingen echt dramatisch (misschien dat het net de verkoop overleeft). En elke keer klussen in hun nette kleding/bontjas/leren jasje.
Ja, ik had ook het idee dat dit gestaged was. Vind sowieso dit seizoen niks, eerst een hele aflevering over die kruipruimte en nu twee afleveringen over die zieke vrouw. Had het idee dat die brand ook in scene was gezet want al vanaf het begin ging het toen de hele tijd over die kachels.
Vraag me trouwens wel af hoe ze dit ooit gaan verkopen in deze tijd? Lijkt me dat dat landhuis in NL ergens van betaald moet worden?
Wat doet die Koreaan bij ze tijdens de lockdown? En heb even gemist waarom Montana met een privé vliegtuig is gegaan?
Montana is omdat alle reguliere vluchten geannuleerd zijn. Dit kon ze regelen om bij familie te kunnen zijn of iets dergelijks. Kon het ook niet helemaal volgen hoor. Ik vermoed dat die winkel dicht zal zijn en dat ze bij haar gezin wilde zijn.
Kan iemand pls een gifje maken van Martien die die chips in z’n mond schuift
Ik wilde al een printscreen maken maar ik kijk live dus kon niet op pauze zetten.
@NoTime vraag me vooral af wie die privé jet heeft betaald, ik gok niet zijzelf. Misschien het programma?
ja wellicht, zal aardig wat kosten
John de Mol denk ik haha
Geen idee hoe je gifjes maakt, maar voor de tussentijd:
Hahahahaha ahh thanks