Chateau Meiland

Omg! :sweat_smile: :scream:

Ojeeeetje!!!

Ik lach me echt kapot haha (alleen maar omdat ik weet dat het goed afloopt hoor)

1 like

Haha omg het deurtje van de kachel open doen ook :sweat_smile: Dan komt er alleen maar meer zuurstof bij en gaat het dus harder branden.

Die brandweer man zei toch dat er een schoorsteen veger moest komen, maar serieus dat was nog niet gebeurd? Ha ha wtf je gaat zo’n kachel toch niet gebruiken in zo’n kasteel als je dat rookkanaal niet eerst hebt gecheckt/laten checken.

1 like

Ik vraag mij af wat de regels zijn in Frankrijk om een bed en breakfast te starten. Moet je geen nooduitgangen hebben? Rookmelders? Een noodplan om het kasteel uit te gaan. Ik denk als mensen dit zien dat ze niet meer gaan komen omdat ze hebben gezien hoe onveilig het is.

2 likes

Ik vond het ook best apart dat ze niet aangesloten zijn aan een riool of zo’n tank hebben en maar gewoon in het riviertje dumpen :o_o:

Dat vuur en die rook was echt verschrikkelijk. Ze bleven ook nog best lang rustig vond ik. Ik vond het vanaf het begin al erg heftig haha

2 likes

Niet alleen dit kasteel, ik denk dat dit bij heel veel Franse ‘situaties’ niet goed geregeld is… (lieve kleine restaurantjes, B&B’s, kleinere campings enzo) … Maar dat zie je pas als het fout gaat :’)

1 like

Ja gatverdamme man al die stront van de afgelopen jaren lekker in de rivier.
Ik ben nog niet bij het stuk van de brand maar bij het stuk dat Claire voorin in de auto zit naast Martien.

:expressionless:

1 like

Ja, zo pittoresk daar, lekker natuurlijk hahaha

Ik snap niet dat ze Claire zo in die auto zetten (ook dat achter het stuur zetten in andere afleveringen) en dit ook nog uitgebreid uitzenden

2 likes

20200427_211517

19 likes

Zouden ze nu echt een Corona patiënt daar hebben en in quarantaine moeten? Wat moeten zij daar eigenlijk al die maanden nog zonder gasten. Was er eigenlijk al iets gezegd over wanneer zij in hun nieuwe woning kunnen?

Is er geen nieuwe vandaag :(? Op kijk?

De nieuwe aflevering kan vooruit worden gekeken op kijk!

Haha ik zit al te genieten idd :joy:

1 like

Dit maakt mijn dag echt helemaal goed :joy::ok_hand:t2:

1 like

Ooh ik vind die jongen van die gasten zo irritant. Hij zit de hele tijd vet tof te doen, maar is zo niet grappig

5 likes

Zo blij, had het echt gemist vorige week :partying_face: :joy:

2 likes

Vind het echt een saaie aflevering en die blonde guy is echt irritant

3 likes

Die guy is echt vreselijk inderdaad maar lach me dood om deze aflevering. Moet voor hun toch ook hilarisch zijn om dit terug te zien met de kennis van nu :joy::heart: