Hahhaa ja het ziet er zo goedkoop uit
Ja precies dit. Met der āmeidā en āmij niet bellenā, wat ze gewoon kopieert van Martien.
https://www.ad.nl/show/televisiedebuut-familie-meiland-vanavond-herhaald-op-npo-3~a9612d2a/
Vanavond!! #ikvertrek
Hahah om 23.25 wat een kuttijd
Voor de nachtvlinders! Anders terugkijken toch
Even met een pintje BJās de laatste twee afleveringen gekeken op kijk.
Wat een genot!
Ik snap idd ook niet helemaal de volgorde van opnemen? Want die mail dat die journalist in de bosjes lag, zal dat dan ook script zijn ?
En arme nadegeš
Goede tip, ik ben nu aan het kijken
Lol
Ik kijk nu die āik vertrekā aflevering; ze zijn geen STEEK veranderd hahaha.
Ik vraag me nu wel af hoe het kan dat die kinderen zo slecht Frans spreken? Als ze daar ook op school hebben gezeten? Ook voor Martien trouwens; als je daar al zoveel heb moeten communicerenā¦?!
Dat vroeg ik me ook al af. En het viel me ook op dat Martien bier drinkt haha En dat ze de familie Renkema worden genoemd?
Volgens mij is dat de achternaam van Erica!
Ja haha!
Maar ze heten renkema-Meiland, volgens mij haar meisjesnaam aangenomen als naam. Want de kinderen heten ook zo!
Maar echt, dat gezichtje van Montana na die eerste dagā¦ ik vind het bijna zielig, hadden ze die kids niet een cursus Frans kunnen geven
Verbaas me altijd over hoe onveilig ze te werk gaan. In het voorstukje zie je ook dat ze brand hebben en dan roept Erica ābel 112ā. Ja dat heeft zin. Geen babyfoon voor Claire, die gewoon maar bij Montana op schoot achterin de auto zit en zo nog tig andere dingen.
Ik snapte dat dus niet?!
112 is toch het Europees alarmnummer ā¦?
Ik vind het ook echt achterlijk dat Claire niet in een autostoeltje zit. En Erica scheurt ook nog als een malle geloof ik. Zijn stoeltjes in Frankrijk niet verplicht?
Ja en ik dacht huh je kunt dan toch veel beter direct de Franse brandweercentrale bellen. En ik vraag me ook af of ze wel overal rookmelders hebben. Ik hoorde niks afgaan.
@propje ja ik vind dat ook echt niet kunnen en dan wordt dat ook nog eens gefilmd. Ik weet niet hoe de regels daarover zijn in Frankrijk maar zoals in het verleden dat ze haar zonder gordel op de achtergrond zetten. Dat kan niet anders dan dat dat strafbaar is.
Ja dit!!! Ook dat ze dan aan het klussen zijn, een gigantisch onstabiele steiger in huis hebben staan en Claire daar gewoon maar een beetje omheen drentelt? Echt niet oke hoor
En zoals bij die steiger in snap dan echt niet waarom ze niet ff in een fatsoenlijke nieuwe steiger investeren hoor?! Desnoods huur je ff zoān ding. Maar nee ze gebruiken een middeleeuws ding die van ellende uit elkaar valt. Ik klink nou heel zuur maar echt elk seizoen valt het weer op. En mevr. Jansen blijft ook steevast in de gootsteen chillen.
Gisteren was Martien bij een programma op sbs6, Hoge Bomen geloof ik.
Ik moest wel een beetje lachen dat ie meteen emotioneel werd toen Montana ook in de studio aanwezig bleek te zijn. Alsof ze elkaar al jaaaaren niet hadden gezien haha.
Ik word hier gewoon plaatsvervangend zenuwachtig van haha