Haha omg dat huis in Hengelo is letterlijk 5 minuten rijden van m’n vader vandaan.
Hengelo Groningen ook echt
Hahaha het is zo gek om ze daar te zien rijden, terwijl je daar zelf vaak rijdt
Wat waren ze boos vandaag zeg haha
Ik hou echt van die familie het is ook echt altijd chaos.
Wow vet mooi waar ze naartoe gaan
Ik snap alleen dan niet wanneer de nieuwe afleveringen zijn opgenomen? Want ik dacht in 2020, maar dat klopt niet met dit artikel. Of ben ik gewoon naïef en is de helft in scene van de serie opnames gezet?
Volgens het artikel hebben ze het in november gekocht. Dus zelfs nog voor de opnames van de kerstspecial. Het seizoen van nu is in het voorjaar opgenomen, dus ik denk dat het in scene gezet is dat ze nu pas gaan kijken naar het huis?
Ik dacht dat de kerstspecial al in oktober opgenomen was ofzo
Ik vind dit hele seizoen sowieso heel raar qua tijd. Dat reisje met Nadege was toch juist na het hoogseizoen? (eind van de zomer) Hebben ze niet gewoon dit seizoen gefilmd voor de kerstspecial? En dat de kerstspecial er later bij is gekomen als extraatje?
Ik vind het wel zielig voor Nadege als de familie vertrekt uit Frankrijk en zij blijft achter. Ze had eindelijk soort van vrienden gemaakt
Ze waren begin december op de Canarische eilanden. Wat betekent dat het kerstgebeuren dus in november is opgenomen. Toen was het huis blijkbaar al gekocht, dus ik denk dat dit inderdaad “voor de show” is opgenomen.
Ja vind ik ook, maar ik snap ook wel dat Erika het geluk van Nadege een hele grote verantwoordelijkheid vindt
Toen al die smerigheid bovenop Maxime stortte.
Hahahaha heerlijk die microfoon
Dief in de bont
Afschuwelijke kleding wel
Haha ja ik vind het ook lelijk
Ah dat pruillipje van Nadège zo sneu voor haar.
Vind het zo sneu voor Nadege. Hoop voor haar dat de nieuwe eigenaren haar houden en net zo lief voor haar zijn.
Ik vind Maxime echt steeds irritanter worden
Je ziet gewoon dat zij haar gedrag overdrijft om net als Martien te zijn. Toen Chateau Meiland net begon vond ik het nog wel meevallen maar nu lijkt ze wel een karikatuur van d’r zelf geworden (of van haar vader)