Caronatopic #9

Ik heb t even afgewacht maar ik heb nu toch echt verhoging, 37,7, pijnlijke arm, hoofdpijn :eyes:

6 likes

Ik had eens op m’n ig stories een clipje geplaatst van 1 of andere meid die zei: “Er kloppen gewoon dingen niet, dingen kloppen gewoon niet” en had daar allemaal ufo’s, xfiles en illuminatie gifjes overheen geplaatst. Kreeg ik ook serieuze reacties op dat men er nu eindelijk achter kwam en zij dat allang wisten. Ja hoor Anja is goed met je.

6 likes

Gommers is live op insta :sunglasses:

2 likes

Ik was net nog even boodschappen aan het doen toen omgeroepen werd dat de winkel vervroegd ging sluiten (Groningen). Dacht dat het wel een beetje klaar was met die rellen, maar blijkbaar willen ze hier ook nog even.

Klinkt erg vergelijkbaar :sweat_smile:

Sterkte!

Ah zo’n lief artikeltje dit <3

3 likes

poeh die grote brand in Rotterdam :cry:

Ja, filmpje ervan gaat ook rond op internet. Echt wat een schande dit.

Ik liep er toevallig langs tijdens onze wandeling (we liepen eerst langs de zoekende brandweer dus we dachten toen we de rook voorbij waren dat we er niks meer van zouden zien, was ook nog niks op nieuws etc maar toen zagen we opeens die grote brand) en het was nog erger dan op de foto’s en filmpjes. In een paar seconden ging het hele dak. Ik vind dit zo verschrikkelijk. Hoorde dat er mensen opgepakt zijn. Hoop het zo. Mensen vroegen aan mij; zouden dit ook rellen zijn? Ik zei nog; neeuh vast niet… Maar toch aangestoken…

jeetje wat erg zeg. Het was ook een rieten dak geloof ik?

Ja er is online ook een filmpje waarin ze bij plaswijck staan en zeggen fuck de avondklok. Gelukkig is er inmiddels ook al een doneeractie en er is al €10.000 opgehaald.

1 like

Best wel leuke discussie op Jinek mbt de vaccinatie strategie!

Hopelijk gaat het goed met de dieren :disappointed:

1 like

Ja klopt!! @Xiomara op AD stond dat de aanwezige medewerkers de dieren konden redden :four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover:

3 likes

Pfff, wordt toch een beetje zwaarmoedig van dat het vaccineren hier zolang duurt. En zo weinig mensen pas een vaccinatie hebben gehad.

Toen die eerste spuit werd gezet was ik helemaal van halleluja. Maar als ik dit dan zie, poeh…

Als we op dit exacte tempo doorgaan duurt het jaren voordat we weer leuke dingen kunnen doen.

Sorry wordt even sip hiervan. :pleading_face:

3 likes

Laten we hopen dat t toch sneller gaat. Want hier word ik heel wanhopig van.

Ja staat ook bij dat dit niet de werkelijkheid is maar wel aangeeft dat men echt moet gaan opschalen…

Het komt wel goed, er komen nog meer vaccins aan. En ik las ergens dat Italië al een beetje een probleem heeft omdat er niet genoeg vaccin zijn voor de tweede dossies. Dus dan kunnen ze nu heel snel gaan maar er moet dan toch vertraagd worden. Maar nogmaals, er komen meer vaccin aan en daar houdt dat plaatje volgens mij geen rekening mee. (want er stata ook dat het niet gezien moet worden als een voorspelling.) Ik probeer maar optimistisch te blijven :joy:

4 likes

Ik probeer het ook! Maar toen ik dit zag zakte even de moed in mijn schoenen. Maar je hebt wel gelijk, er moeten nog meer vaccins komen en dan maken we vast een goeie inhaalslag!

Heb het artikel nu ook gevonden achter de plaatjes en wordt ook meer uitleg gegeven.

Ik heb me afgelopen periode ook vaak genoeg heel kwaad gemaakt hierom en snap ook niet hoe Hugo de Jonge met dit (en ook met het GGD datalek) weg komt. Maar dan probeer ik het maar weer positief in te zien. Als het dan niet uitkomt kan ik altijd nog weer pessimistisch worden. (Lukt ook niet altijd.)
Maar goed artikel trouwens!

4 likes

Wejo wat een nacht. 38,3 toen ik ging slapen, werd elk uur/1,5 uur wakker. Echt mega koppijn maar de koorts zakte wel dus kon steeds meer dekens weghalen hahah paracetamol werkte gelukkig wel. Nu alleen nog vage koppijn en ik voel m’n arm wel maar niet storend. Kan dus wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik het vaccin gekregen heb

Weet iemand of je na de tweede prik weer zo’n reactie hebt?

3 likes