Caronatopic #9

Selectief luisteren en horen wat je wilt horen. Dat is sowieso wat veel mensen doen die anti maatregelen zijn.

Ik weet dat ongeveer het hele forum Johan Derksen haat, maar hij zit nu als analist bij de CL en er werd aan hem gevraagd wat hij van het hele verhaal vindt. Hij spreekt zich nog ff openlijk uit tegen ‘Willem NOBODY engel’ wat ie uitspreekt op zo’n arrogante toon zoals alleen hij dat kan. En dat vind ik dan weer mooi

17 likes

Dat doet ie steeds :roll_eyes:

1 like

Duidelijke uitspraak van het hof (en wat mij betreft de juiste uitspraak)

1 like

Oke dank voor deze uitleg! Zoals je merkt, ben niet juridisch onderlegd.

Ik ben benieuwd waar het op uit gaat komen. Persoonlijk heeft een avondklok geen impact op mij. Als het meehelpt in de strijdt tegen corona, helemaal goed.

Had het leuker gevonden als hij had gezegd: Willem BRAZILIAN ZOUK Engel

4 likes

He shit net die uitspraak gemist

Haha geeft Engel les in die dans?

Ja

1 like

Hahahaha hahahah net Ferd aan het woord in de extra journaal uitzending, is middenin een verhaal, Rob Trip: ‘ok that’s great Ferd we gaan nu naar iemand anders’.

13 likes

Eigenlijk zegt de overheid “niet springen” en duwt de bevolking de ouderen en kwetsbaren van de klif :slightly_smiling_face:

5 likes

Boeieuh Ferd

1 like

Hahaha die ‘het is al 12 minuten over half 9’ hint was niet duidelijk genoeg.

3 likes

er rijden hier mensen toeterend door de straat

1 like

Ugh als de pleinen van nl maar niet vol zijn

1 like

Eigenlijk zou de overheid eens moeten zeggen " Het advies is om niet van een klif af te springen"
Zijn we in een mum van tijd van die gekkies af.

21 likes

Hier lopen ook alweer jongens op straat te klooien

Oooh Nieuwsuur nu, over hoe goed de vaccinaties werken in Israël. Van 500.000 mensen die gevaccineerd waren, waren er maar 500 die toch symptomen kregen en daarvan moesten er maar 15 naar het ziekenhuis met Corona.
Ze lieten een ouderencentrum zien waar het leven alweer een beetje normaal werd. :sob:

14 likes

Nee, om je ziel echt te schonen/cleanen van de ideeën van de roverheid en 5G straling kan je het best een hele verpakking vaatwastabletten tot je nemen.

5 likes

Ugh ik weiger Israël als voorbeeld voor de wereld te zien, opbokken

14 likes

Ik vraag me al de hele tijd af hoe het met Palestijnen zit maar zo te lezen is het zoals ik al dacht helemaal kut voor ze.

7 likes