Caronatopic #9

Thanks!!

1 like

Is er nou nergens een oud omaatje met een veel te zware boodschappentas die Willem Engel met die tas om de oren kan slaan?

Ownee wacht. Die zitten allemaal thuis.

2 likes

Ach die rechter komt zo emotioneel over? Zou dit haar nou zo veel doen of zie ik dit fout?

Ik heb echt een error in mn hoofd. Zat net in mn pauze dit bij te lezen en vroeg me echt af of ik onder een steen had geleefd dat ik zoiets niet zag aankomenā€¦ Maar de grootste vraag blijft bij mij; wat doen deze mensen als er geen wereldwijde pandemie is om je tegen te verzetten? Dat heb ik ook met dat bijzondere mens op instagram (I.sa). Gaan ze dan weer naar 5g masten schreeuwen of dragen ze ook daadwerkelijk iets bij aan de maatschappij? (oke misschien moet ik me daarvoor verdiepen in die mensen maar daar had ik niet zoveel zin in XD)

Oke edit want chaos hoofd; ik bedoel vooral dat ik echt naast mijn werk (en levenā€¦) echt totaal geen tijd zou hebben om dit soort dingen voor elkaar te krijgenā€¦ Dus is hun werk dan niet boeiend genoeg of hoe zit zoiets

2 likes

Volgende week!

1 like

Het komt echt over alsof die Viruswaarheid geen idee heeft waar deze zitting over gaat? Het gaat nu alleen om of de rechter vooringenomen is en hun blijven maar doorgaan op dat de staat geen gronden heeft. Dat is toch nul boeiend nu :roll_eyes: :roll_eyes: Het gaat niet om de inhoud atm.

4 likes

Oh dat schiet al op. Succes alvast!

1 like

Ja, zoiets. Deden ze hiervoor ook hoor (even serieus, natuurlijk niet schreeuwen maar wel zich verzetten tegen 5G, info verspreiden over niet vaccineren, dat soort dingen)
De vader van W was volgens mij beroepsrebel
Beetje zoals Wilders in de Kamer. Vooral schoppen en weinig bouwen

1 like

Ik had zoā€™n tante die dat echt zou doen.
Maar ja, die is dood. Corona.

Wel zin om nu zelf een tas vol te laden.

6 likes

Die zelfingenomen blije blik ook van die Engel, echt gatver. Weet niet wie ik erger vind, hem of zijn jurist.

1 like

Aha, ja dat soort berichten vermeed ik altijd vakkundig, maar nu kan je er niet echt meer omheen natuurlijk.

Vooral echt jammer dat ze nooit is/hebben geleerd dat ze ook daadwerkelijk een vak zouden kunnen leren om voldoening te halen uit werk waar je andere mensen niet perse mee in gevaar brengtā€¦

Nouja zijn vader was huisjesmelker. Is ook een vak he (lol). En hij is dansleraar. Dat is wel gewoon werk, toch

(ik vind trouwens niet dat het slecht is om een zaak tegen de staat aan te spannen of je leven te wijden aan activisme, en dus ook niet dat mensen die dat doen maar moeten gaan werken. Maar ik heb wel sterke ideeen over wat als activisme geldt)

Denk t niet man

Edit: hahaha ik zie nu dat fragment ā€˜ik denk dat alle pleinen van Nederland helemaal vol staan vanavond 9 uurā€™ wat een waanideeĆ«n

Geef die jankmuil geen media aandacht, NOS.

10 likes

Nee mee eens hoor! Ik denk dat er een heleboel goede dingen ontstaan doordat mensen zich ergens hard voor maken (om het even algemeen te maken), maar in deze situatie (denk ook omdat ik zelf in het ziekenhuis werk) kan ik er zo weinig begrip voor opbrengen. Ook omdat er in andere landen zoveel meer begrip lijkt te zijn voor de situatieā€¦ Maar misschien vertekent dat wel omdat je daar natuurlijk niet woont.

1 like

Ik heb oprecht geen enkel idee. Ik had wel met haar te doen, maar ik dacht, misschien zie ik dit helemaal fout (autisme).

4 likes

Is het gedeelte vd wrakingskamer ook nog ergens terug te kijken?

Ik snap je vraag wel hoor, ook gezien van wie de wraking komt en op basis waarvan

1 like

Van deze idioten toch niet, mag ik hopen. Dit was duidelijk waar ze op uit waren.

Maar even voor de duidelijkheid, is de avondklok vanavond nu definitief afgeschaft? Dus als je vanavond na 21:00 buiten bent zonder geldige reden mag dat gewoon? (Niet dat ik wat van plan ben hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:) Ik lees namelijk wisselende berichten over dat er nog besloten wordt of de avondklok in afwachting van het hoger beroep mag blijven bestaan, dit wordt toch niet meer voor 21:00 besloten?