Hier issie!
Op den duur wordt de coronaprik gewoon een toevoeging naast de groepprik.
Willem Engel zelf zal vanavond niet op straat te zien zijn, vanwege andere verplichtingen. ,Maar in gedachten ben ik bij mensen die feestend de straat op gaan. Het mooiste is als we dat aan het volk overlaten. Dat heeft zijn vrijheid terug. Ik heb een rotsvast vertrouwen in verantwoord gedrag van mensen als je ze de vrijheid laatâ, zegt Engel.
wat fijn dankje willem, dankzij jou zijn we allemaal van corona af
Ugh hij ziet zichzelf echt als een soort god ofzo he?
Dit denk ik eigenlijk wel. Maar zou dat dan in 1 prik kunnen?
Mogen we Willem ook aan de schandpaal nagelen als het nu volledig mis gaat?
Fijn dat hij het verzoek van het kabinet om de avondklok te respecteren honoreert
Voel me inderdaad vandaag weer wat belabberd. Vanmorgen vroeg alleen pijnlijke arm, vannacht al.
Maar later op de dag hoofdpijn, spierpijn, vooral in mijn benen. Wazig gevoel, en gevoel of ik iets onder de leden heb. Ben blij dat ik nu thuis ben, en vanavond lekker op tijd erin. Maar goed, je moet er wat voor over hebben
Ben ook benieuwd, omdat ik beide keren reactie had van immuunsysteem zou je denken dat ik de echte heb, maar je weet het gewoon niet. Arts zei gisteren dat dit toch ook wel voorkomt bij mensen die een placebo hebben gehad.
vanavond naar de kapper, heb mn vrijheid terug.
Nee ik denk het niet. Gelukkig heb je twee armen/schouders (en twee bilhelften of doen ze dat sowieso nooit bij griepprikken en alleen bij vitamines etc?)?
Nee als een engel
Nu is de vraag⊠zullen ze allemaal op tijd voor de avondklok thuis zijn??
Als ik de voorzitter goed heb begrepen is de wrakingskamer nog onderweg dus ik denk niet dat dit hele proces in 5 uur is afgerond.
Ik denk dat die wraking weinig kans van slagen heeft als ik de gronden zo hoor. Daarbij verbaast het me eigenlijk dat er geen wrakingskamer stand by op locatie is?
Edit: en hij heeft ook alle drie de raadsheren gewraakt, is ook niet gangbaar.
Die moeten allemaal thuiswerken!
Nee denk het ook niet inderdaad. Hopelijk is men zo verstandig zich er toch aan te houden vanavond, maar dat zal wel niet
Thanks⊠meteen wat minder stress! Moet het eigenlijk ook gewoon niet meer lezenđ
Dit zijn van die momenten waarbij me de moed in de schoenen zakt en/of ik hysterisch moet lachen om alles. Dat zoân narcist van een kerel staat te prediken met zijn âoverwinningâ en je gewoon alleen maar kan denken : What the actual fuck. Hoe bestaat het?
Maarja zoals sommigen hier al zeiden: Hoogmoed komt voor de val. Hij zal als ie ooit de pijp uitgaat zijn victorie wel op zân grafsteen graveren, good for him, maar veel positieve âkarmaâ gaat hij er verder niet uithalen.
(disclaimer: ik weet niet zeker of je het als grapje bedoelt of niet!)
Ja ik ben er dus verbaasd over dat ze deze middag dus thuiswerken! Over het algemeen zijn de medewerkers van de rechtbank en het hof ivm dossiers, spoedeisendheid en zittingen nog wekelijks wel een keertje op locatie te vinden.
Waar kijken of keken jullie de zitting?