Heb gisteravond wel even gelachen toen ik dit vanaf m’n balkon zag gebeuren. Maar hulde voor de ouders!
Nouuu wat raar, vind het helemaal stom dat ik dat wel moest dan terwijl het blijkbaar niet nodig is.
Ik hoefde het ook niet!
Nou dan ga ik het dus mooi ook niet meer doen hoor, doei. Was dit in A’dam?
Ja AMC. Ze vroeg m’n gewicht en ik heb me vanmorgen gewogen. En m’n lengte vroeg ze ook. Moest alleen trui uit voor luisteren naar longen en even liggen met shirt omhoog voor de controle van m’n organen.
Ja!
Oh grappig. Nouja voor het goeie doel. Hopelijk krijgen jullie geen klachten!
Vandaag een klein digitaal lesje met mijn groep 2-ers, wat super fijn om ze weer te zien en te spreken.
Mijn hart breekt wel als 1 van mijn leerlingen zegt;
Juf, eigenlijk mis ik je heel erg! Mogen we al bijna weer naar school?
Twee weken later inmiddels en weer gebeld maar er is nog steeds geen plek om me te laten vaccineren. Niet eens een medewerker aan de lijn dit keer, gewoon meteen een bandje dat er geen plek is (nergens in heel Nederland dus want ik heb nu niet eens m’n woonplaats doorgegeven). Ik vind het zo zonde dit beleid. Kantoor medewerkers die thuis zitten en gevaccineerd zijn en ik ga straks weer de zorg in (nog met verlof nu) en ben dan nog niet gevaccineerd. Echt handig dit beleid.
Ik snap dat je baalt, maar dat kantoormedewerkers met prik zitten ligt niet aan het beleid maar aan kut aso mensen. Je kan als overheid niet voor elke zorginstelling precies weten wie cliënt contact heeft. Ze gaan er ook vanuit dat er daar mensen zijn die eigen verantwoordelijkheid nemen om dit goed te doen. Gewoon super kut dat mensen die dan kantoorwerk doen dit stiekem hebben gedaan
Nee ik bedoel ook eigenlijk niet dat het aan de overheid ligt, zeg het verkeerd. Ligt aan de directie van de zorg instellingen idd.
Ik ben wel blij als straks alle bewoners bij ons (of het merendeel) gevaccineerd zijn. Ik hoop dat mijn collega’s en ik ook snel mogen
Werd ik niet naar gevraagd. Hij zag alleen direct de littekens op m’n buik van blindedarmontsteking. Verder niks. Zoek alleen ff op welke pil je slikt als je die slikt. Dat wilden ze wel weten
Denk dat ik een beetje een overijverige arts had als ik jullie ervaringen zo lees
Hahah ja dat denk ik ook nouja better safe than sorry
Hahahaha ik scroll ook een keer door facebook heen hoor. Komt een nieuwsbericht over de rellen voorbij en daaronder reageert een boomer met ‘de relschoppers zijn door Rutte ingehuurd om het volk te doen laten geloven dat demonstranten slecht zijn’ meeeeeeeeitttt heb je een klap van de molenwiek gehad of wat?
https://www.hln.be/lier/schorsing-voor-huisarts-die-patienten-attesten-voorschreef-voor-niet-dragen-van-mondmasker~ae1e12a5/
Goeie beslissing dit.
Haha ik moet ook elke keer als ik hier reacties over zie aan jou denken. Maar wel gek dat het zoveel verschilt per persoon.
Ik hoop dat deze wet erdoorheen komt.
Zelf geen last van maar ik ken nog te veel mensen die niet thuis mogen werken
Oh een nieuw topic! Ik haak eindelijk weer eens aan haha. Liep er al een paar achter en bijlezen had weinig zin
Maar ugh, de buren hier hebben al 4 dagen achter elkaar bezoek, gister zelfs 's middags en 's avonds verschillende mensen (wel net voor de avondklok weg). En dan hoor je daar gewoon 4 volwassenen weggaan, en dan wel nog hi-ha-ho’en van dat ze maar 1 voor 1 de deur uit zullen lopen Nou hebben zij zich nooit aan de regels gehouden en gingen ze juist rebelleren leek het ondanks dat het 60-ers zijn, maar argh zo irritant nog steeds. En maar klagen over het Corona-beleid. Ja sukkels, dat is er en wordt steeds strenger door mensen als jullie.