Caronatopic #9

Ik ben hier zo sceptisch over haha ik kan me hier niks bij voorstellen

1 like

Dit is zo’n rare en normaal gesproken compleet ongeloofwaardige headline

22 likes

Krijg er helemaal een kumbayagevoel van.

En dan bedenk ik me dat er ooit weer met publiek gevoetbald gaat worden en dat deze knuffelberen dan weer ouderwets gaan rellen. Was leuk voor zo lang het duurde.

3 likes

Kumbaya en knuffelberen? Ik krijg er eerder knokploegvibes van.

Als die 2 groepen elkaar zouden tegenkomen in de stad lijkt het me een disaster waiting to happen

8 likes

Nu bij Op1 zit een Belg die zegt ‘waarom zijn jullie zo verbaasd, het gaat bij jullie altijd zo. Met nieuwjaar zeggen jullie ook ‘oh het viel dit jaar gelukkig mee’.’ Ik: THANK YOU BELG
Presentatoren ‘ja maar het is natuurlijk ook wel heel lastig allemaal voor jongeren’
Ik: 

31 likes

Was uiteraard ammel niet serieus bedoeld.

Ik vind het echt bizar dat dit “normaal” word gevonden.

2 likes

Oh sorry had het sarcasme niet door lol

Ik krijg bij dit soort opmerkingen steeds het gevoel dat ik vreemd ben omdat ik juist niet ben gaan rellen.

Ik ben ook jong en corona moe maar ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan :sob:

4 likes

Ik weet niet hoe oud jij bent maar volgens mij denken wij allemaal dat we nog jong zijn terwijl de meesten van ons gewoon rap richting 30 gaan, bij de jongeren gaat het meestal toch meer over de 18jarigen. Newsflash we zijn allang oud joh

30 likes

Ik krijg eigenlijk alleen van kijken naar Op1 nog de neiging om prullenbakken in de fik te steken.

1 like

Ik sta in de bloei van mn leven.

3 likes

Ook bejaarden kunnen bloeien

23 likes

Nou veel relschoppers waren toch een jaar of 14-16
 misschien ben je toch gewoon te oud :eyes:

1 like

Oke het word tijd dat de clubs weer opengaan. Ik moet ergens heen om te ontkennen dat ik oud ben.

14 likes

Haha, het Capitool dat bestormd werd, vorige week een kop over “mannen betrapt met vers geknipte snit bij kapper” en nu dit. Wat een absurde tijden, het wordt alleen maar gekker :joy:.

6 likes

Gister mijn eerste melding gedaan van samenscholing na 9 uur (half 12 om precies te zijn). Tegenover mijn huis en met keiharde muziek.
Felt good, will not regret later :+1:t2:
Echt helemaal klaar mee, zit ik hier als brave meid en dan gaan anderen lekker de regels aan hun laars lappen. Het is uit met de pret Fred.

27 likes

Vandaag curevacprik :sunglasses: heb mn grootste onderbroek aangedaan

38 likes

Terwijl in Stein het merendeel van de rellende jongeren uit Maasmechelen waren

De eerste mensen hun tweede prik vandaag! Weer een beetje licht aan 't eind van de tunnel

16 likes

Wat een desillusie, ik hoefde m’n kleren helemaal niet uit te doen. Maar zo bloed afnemen en daarna prik

6 likes