Caronatopic #9

Gecondoleerd
Jeetje wat pittig zeg. Heel veel sterkte!

Ik heb gisteren mn tweede vaccinatie gehad. Voelt echt alsof mn lijf er nu heftiger op reageert dan de eerste keer. Voel me echt ff niet fit vandaag. Hoofd- en spierpijn (niet alleen op de prikplaats), verhoging. Echt zoals ik me ook voel als ik grieperig ben. Maar alles voor een goed doel en alles beter dan covid natuurlijk

3 likes

@AshKetchum wat naar, gecondoleerd!

Zo het inplannen van een test gaat echt wel veel soepeler dan de vorige keer dat ik moest (september). Via internet lukte het niet omdat de teststraten nu gesloten zijn, maar via de telefoon kreeg ik meteen iemand aan de lijn en kan ik vanmiddag al terecht.

Wat een klote situatieā€¦ heel veel sterkte :heart: knuffel

Wat een nare situatie. Ik wens je veel sterkte en een knuffel op afstand.

Heel veel sterkte en fijn dat je vriend je zo goed helpt en de begravenisondernemer zo begripvol is!

Mijn oma zou vandaag gevaccineerd worden maar ging niet door door de code rood :pensive:

@AshKetchum Heel veel sterkte maar fijn dat je zoā€™n geweldige vriend hebt.

Een uitvaart in Corona tijd is lastig maar helemaal als je naaste familieleden er niet bij kunnen zijnā€¦ veel sterkte!!! Ik hoop dat het toch een mooi en waardig afscheid zal worden :heart:

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Het is dag 7 na crematie en mn moeder haalt hele tijd dr neus op maar zegt dat er niks is. Ook heeft ze last van de stem (maar dat heeft ze heel vaak). Maar bij mij zit t alweer hoog. En dan wil ze woensdag naar mn tante van 81. Gaat verdomme gewoon testen.

Woah we zitten onder de 3000 positieve tests mensen :partying_face: Ik weet niet hoe betrouwbaar het allemaal is met dat winterse weer, maar vooralsnog lijkt die derde golf nog aardig uit te blijven, toch?

Gecondoleerd @AshKetchum, wat een verdrietige situatieā€¦

7 likes

Bij mijn grootouders is een folder in de bus gestoken (op naam) met 4 kantjes antivaxpropaganda en ik ben er zĆ³ boos over.
Mijn opa was dokter vroeger en hij zei zelfs dat hij zich niet wou laten inenten, maar mijn oma heeft hem heel duidelijk gemaakt dat hij dan maar moet verhuizen dus nu gaat hij zich (voor haar) toch laten vaccineren. Ga ook nog wat begrijpelijke info over de vaccins afdrukken want die stomme folder heeft toch twijfel gezaaid bij hem en ik wil dat hij juist geĆÆnformeerd is.

5 likes

Ik heb een coronatest om 20:35ā€¦ dat is wel een geldige reden wat betreft de avondklok toch?

Haha go oma! :muscle:

5 likes

Lijkt me wel, je kan altijd nog je afspraak laten zien op je telefoon toch?

Haha jouw oma. :ok_hand:
Mijn vader wilde ook geen vaccinatie maar hij moet van mā€™n moeder.

1 like

Wat een nare situatie. Gecondoleerd en veel sterkte :sparkling_heart:

Yes, BelgiĆ«, in de Kempen. Was niet met de post verstuurd, gewoon een foldertje (zelf afgedrukt denk ik) met bovenaan ā€œdokter [naam]ā€ erop geschreven. Ik vermoed dat iemand een lijst van dokters had om te proberen overtuigen. Moet iemand geweest zijn die mijn opa niet echt kende, want hij is niet echt meer actief dus het is niet alsof hij zijn eigen patiĆ«nten zou gaan waarschuwen.

Gelukkig geen grootschalige ā€˜reclameā€™ dus.

Mijn moeder krijgt vrijdag haar eerste shot, zo blij mee! :tada:

3 likes

Ik heb vanmiddag mijn 2e Curevac shot gehad. Benieuwd of ik morgen weer nawerking ervan heb.
Neem in ieder geval een paracetamol zo in, bij de 1e prik zoā€™n last van arm 's nachts, waardoor ik mega slecht had geslapen. En kan niet echt buiten mijn slaap. Gevraagd of dat mocht, paracetamol, en dat was zo.

1 like

Spannend! Hopelijk valt het mee. Kijk zelf stiekem wel een beetje op tegen de 2e prik ondanks dat het ziekige gevoel snel weer weg was.

Verder kijk ik echt uit naar het moment dat we horen of we placebo hadden of niet (en natuurlijk hoe goed het vaccin werkt). Wieweet heb ik alsnog gewoon placebo haha