Caronatopic #9

Ik snap je helemaal, ik vind het heel goed dat je je grenzen aangeeft! Zeker in deze tijd en in jouw situatie.

Neem aan dat als baby binnen nu en 10 dagen komt ze die niet mogen zijn en dat ze vanaf nu in zelfisolatie gaan?
Merken ze de gevolgen van hun acties.

2 likes

Ik vind je niet overdreven voorzichtig. Sterker nog, volgens de regels mogen ze sowieso niet met 2 komen (even er van uitgaande dat je in Nederland woont, dat weet ik natuurlijk niet). Je hebt groot gelijk hoor!

1 like

Ik heb sowieso het idee dat iedereen massaal vergeten is dat er een pandemie is? Zie op social media zo veel groepsfoto’s en zelfs een soort van feestjes op en langs het ijs. Stomverbaasd zitten scrollen vanmiddag. Snap dat mensen enthousiast zijn dat er een keer natuurijs ligt, maar het is niet zo dat corona denkt: ohhh hey have fun, ik neem even pauze terwijl jullie massaal gaan schaatsen.

26 likes

Ja same. Lijkt allemaal totaal overboord gegaan
 Maar ik denk dat ze zich veilig wanen omdat het buiten is, net als al die feesten in het park van de zomer.

3 likes

Ik heb de afgelopen dagen ook echt met verbazing op social media gekeken. Iedereen knuffelend op groepsfoto’s, echt doe normaal :face_with_symbols_over_mouth: Zie ik net dat twee vrienden die in quarantaine horen te zitten, aan het schaatsen zijn? Wtf. App net met m’n moeder die in de zorg werkt dat ze echt zo omhoog zitten op de PG-afdelingen. 90 procent van de mensen die ik ken zijn echt in mijn achting gedaald tijdens deze pandemie.

4 likes

Bah net gehoord dat me oma morgen niet
gevaccineerd kan worden vanwege de code
rood en dat het blijkbaar dicht is.
Nu hopen dat ze snel een nieuwe afspraak kan maken

Ahhh vervelend, maar het zal echt wel snel alsnog kunnen, aan uitglijdende ouderen hebben we ook niets!

1 like

Ah wat verdrietig, sterkte :frowning:
Heb je niemand buiten je familie die je eventueel zou kunnen ondersteunen?

Jeetje wat erg, die situatie maakt het nog extra wrang. Gecondoleerd en veel sterkte

Ach nee joh! Wat een nare situatie. Heel veel sterkte!

Jemig wat vreselijk, gecondoleerd. Zijn de anderen ook echt ziek van corona dat ze niet kunnen helpen?
Gelukkig kan de uitvaartzorg je waarschijnlijk ook goed helpen met de belangrijkste dingen nu. Andere zaken komen later wel.

Veel sterkte gewenst!

Onee al zo’n verlies en dan ook nog een hele uitgeklede begrafenis :frowning_face: heel veel sterkte, ook met het regelen.

Gecondoleerd, wat een klote situatie. Veel sterkte voor jou en je naasten.

Gecondoleerd, wat een ontzettend vervelende situatie. Heel veel sterkte de komende tijd :heart:

Wat klote zeg
sterkte!

Jeetje wat een ontzettende rotsituatie, veel sterkte!

Ja ik heb ook het idee dat iedereen zijn verstand is verloren? Ik ben zelf ook niet heilig, ben ook gaan schaatsen en het was daar best wel druk, maar heb wel het idee dat ik 1,5 meter afstand heb kunnen houden. Maar zie op social media echt iedereen gewoon samen op de foto enzo. Ook een vriendin die foto’s postte van d’r weekendje weg met de kookclub, lekker met 7 man in een huisje :exploding_head:

Dat je dat doet vind ik al niet oke, maar het lijkt ook of alle schaamte weg is door het gewoon op social media te zetten.

2 likes

Wens je veel sterkte! :heart:

Heel veel sterkte :heavy_heart_exclamation:

Gecondoleerd zeg! Wat heftig. Je zou evt de plechtigheid wat kunnen opschuiven, zodat er mogelijk wat meer familieleden aanwezig kunnen zijn.