Caronatopic #9

O M G
Ik had gister echt hoofdpijn from hell, vanmorgen ook nog dus dacht joeeee ik heb corona.

Testje gedaan vanmorgen en vanmiddag echt opeens hoofdpijn weg, ff later ga ik naar het toilet: ongesteld :dizzy_face:

Ik heb dus nooit hoofdpijn voor ik ongesteld moet worden, ja toen ik zwanger bleek te zijn
 mja dat is nu niet.

Test is negatief uiteraard hahaha.

1 like

En de zwangerschap test?

24 likes

Hier moest ik even om lachen :grin:

2 likes

Hahaha :stuck_out_tongue_winking_eye:
Kan echt nietttt

1 like

We zeiden ook allemaal dat carona niet naar Europa zou komen vorig jaar

3 likes

Ohnee? En de heilige maagd maria dan?

2 likes

Kahoot! Daar heb je ook al voorgemaakte quizzen in (zoeksysteem is wel niet superhandig, maar er zijn wel leuke dingen te vinden). Werkt ook tof, want de punten gaan automatisch op basis van snelheid.

En dan nog 9 maanden wachten op een verlosser en dan nog tot hij oud genoeg is om Corona te bannen? Pffff

2 likes

Help!!! Welke zijn die onderste 2, ik kom hier niet uit :frowning: de rest wel geraden

Ik ga voor panic at the disco en arctic monkeys.

4 likes

Ik vind net een brief van mijn huisarts in de brievenbus. Krijg letterlijk nooit post van de huisarts, behalve als ik word opgeroepen voor de griepprik. Dus ik helemaal blij: word ik dan nu al opgeroepen voor de vaccinatie??? Nee hoor, de assistente gaat met pensioen. :tired_face:

38 likes

Grappig en best logisch een verband tussen de avondklok en seksspeeltjes:

Verkoop blijft nog wel even stijgen

Smit denkt niet dat de opmars van het seksspeeltje in de slaapkamer snel stopt. “Sinds de avondklok is ingegaan merken wij dat de verkoopcijfers weer verder zijn gaan stijgen, we verkopen nu 44 procent meer dan voor de avondklok. Mensen hebben 's avonds niets te doen.”

10 likes

Heb net voor het eerst getest, maar ik vond het echt zo meevallen dat ik bijna het idee zou krijgen dat ze het niet goed hebben gedaan haha. Ik voelde echt amper wat? Had wel een hele lieve tester die zei dat ik mijn ogen goed open moest houden en mijn wenkbrauwen omhoog, misschien hielp dat? Haha, had me helemaal druk gemaakt om niets

2 likes

Een paar weken geleden deelde ik hier dat er mensen in huis zouden komen werken een hele dag aan een nieuwe cv-installatie en dat ik daar ivm mijn gezondheid erg angstig voor was. Velen van jullie hebben toen met mij meegedacht hoe ik die dag het beste kon aanpakken, en heb ook daadwerkelijk sommige van de gegeven tips geĂŻmplementeerd. Anyway, de beruchte 10 dagen zijn vandaag voorbij en ik wil bij deze de spreekwoordelijke vlag even uithangen in dit topic en iedereen bedanken die toen supportive is geweest!

63 likes

Nou het ziekenhuis krijgt het dus waarschijnlijk weer druk vandaag met alle vallende schaatsers.

Omgg

Ik ben weer eens een weekendje bij mijn ouders;
Moeders wil een vaccin en zo min mogelijk mensen zien.
Vaders vindt dit een dictatoriale staatsgreep, ziet de ‘bezoekersaantallen’ als een advies en zal het vaccin weigeren als het zo ver is.

Ik? In heb de tijd en de energie niet mij volledig in te lezen en heb beslist op onze bestuurders te vertrouwen.

Mijn moeder aan de telefoon met haar zus.
“Ja het leven is zo saai, ik zie niemand meer want het mag niet meer”
Vader; “proest proest, het is maar een advies”
Moeder: “ik wil zo graag oo vakantie maar dat kan niet. En als het kan mag het vast pas na overlegging van een vaccinatiebewijs. En (naam vader) laat zich niet vaccineren”
Vader: “proest mompel, het is ook fucking waanzin”

Gezellige boel

Het lastige is dat mijn vader een slimme man is maar wel een beetje digibeet. Hij kan fake news niet goed herkennen maar heeft alles wat die leest ook echt paraat dus en valt geen enkele discussie van hem te ‘winnen’. Hij heeft zijn dagtaak hier van gemaakt en ik kan er gewoon niet tegenop.

1 like

Ha nou met die zorgbonus dan. Mijn grote welzijnsorganisatie heeft die ook aan iedereen laten uitkeren terwijl maar een klein deel nog op de werkvloer stond te buffelen en de rest lekker thuis kon werken. Klootzakkuh.

2 likes

Ja alleen dit stukje:
“Hieronder vallen niet: faciliterende en ondersteunende medewerkers, zoals schoonmakers en medewerkers die maaltijden serveren, vrijwilligers en mantelzorgers.”

Als ze van de niet essentiële mensen de vrijwilligers en mantelzorgers hebben ingeënt vind ik dat dikke prima. Zeker als die ook gewoon dichtbij komen? Dat vind ik als bedrijf prima te verantwoorden tegenover jezelf.
De secretaresse daarentegen
 nee.

De zus van een goede vriendin van mij ligt nu op de ic met Corona. Zij is van mijn leeftijd(begin 30). Drukt je toch weer met je neus op de feiten hoor. Ik vind het zo erg allemaal.

7 likes

@Moon86 Vind jullie niet extreem voorzichtig hoor, vind dit eerder ‘normaal’ in deze tijden. En al helemaal als je 9 maanden zwanger bent. Beetje jammer dat je schoonouders dit niet begrijpen. Maar goed dat je voet bij stuk houdt! Baby en jij gaan voor op egoïstische schoonouders :heartpulse:

5 likes