Ik ook. Overleeft hij heus wel. Net als z’n vaccinaties.
Medelijden met alle leerkrachten wel nu.
Ugh dan ben ik wel tegen vrijheid want wil niet met hen geassocieerd worden
Sterkte !
Snap dat je je druk maakt, is ook spannend
Mijn oma is gevaccineerd! Zo fijn. Ze moest wel een uur gereden worden, een uur buiten wachten en toen waren de naalden op (Friesland). Snap niet dat dit allemaal zo moeizaam gaat, maar super blij dat ze hem heeft!
Beterschap voor je vader! Ik had in december dezelfde situatie, mijn moeder en broertje waren er met 2 dagen koorts vanaf. Mijn vader heeft zeker 10 dagen heftige koorts gehad, en was heel 2020 al aan het hoesten en emmeren en konden niet ontdekken waardoor. Ik kan me je zorgen voorstellen. Je mag me altijd berichten!
M’n moeder werkt in de gehandicapte zorg en zou het astrazeneca vaccine krijgen, zegt ze gister dat ze niet wilt want het werkt toch niet omdat ze 60+ is. 🥲🥲🥲
Ik sleep d’r echt persoonlijk naar de vaccine locatie. Wat een gezeik weer.
De meeste patiënten op mijn afdeling laten zich vaccineren al het heeft bloed zweet en tranen gekost om ze te overtuigen (zo’n grijs gebied ook in hoeverre je pt mag pushen) maaaaaaar zo’n 85% is akkoord. We gaan er maar gewoon een feestje van maken. Ik mag ook over twee weken
Voor iedereen die vindt dat jongeren zich niet zo moeten aanstellen met corona maatregelen lees dit artikel even
‘De dood van onze zoon maakt zichtbaar hoe kwetsbaar jongeren nu zijn. Er zijn zoveel Pepijns’
(Ja ik wilde het eigelijk in het corona topic plaatsen maar die heb ik op negeer staan en nu kan ik m niet meer vinden).
Met de zoekfunctie vind je topics die je op negeer hebt staan. Maar ik zal het voor je verplaatsen.
Weer exclusief voor abonnees
Vind je m’n haar zo slecht zitten?
Even een incognito venster open en de url daarin plakken
Haha ik bedacht me naderhand dat 't zo wel kon klinken
Maar omdat op je stories regelmatig de kapper terugkwam
Ben wel jaloers, d’r moet echt iets aan m’n bosje stro gebeuren…
dat werkte niet bij mij
Dat werkt niet!
Haha ja mijn haar is de gekke tussenfase inmiddels voorbij, dus ik denk dat ik het weer eens langer wil! Ik heb wel wat uitgroei, maar ik wil m’n eigen kleur terug en als ik nog ff wacht wordt het zo’n ombré (who am I kidding haha).
Ik weet niet, ik vraag me af of en hoe lang dit goed kan gaan. Ik hoef het niet per se te testen.
Ik las net ook een artikel dat 80% van de jongeren tegen een burn out an zit tegenover 18% ‘normaal’.
80 procent? Lijkt me echt een bizar hoog aantal… waar las je dat?
Ja vond ik zelf ook al maar om me heen gaat niemand echt goed dus ik kan het me voorstellen bij nog jongere mensen in hun studietijd
Tachtig procent van jongeren zit door corona tegen burn-out aan
https://www.ad.nl/gezond/tachtig-procent-van-jongeren-zit-door-corona-tegen-burn-out-aan~aaa7d954/