Caronatopic #9

En minder VVD. :upside_down_face:

12 likes

Maar dat is toch wel heel zwart/wit wat ze voorstellen :see_no_evil:?

Een gezonde moeder doet verdomme gewoon effe heel gauw normaal en stelt zich niet zo aan #daarligtmijngrens

8 likes

Ja daar ben ik het dus ook niet mee eens en ik denk niet dat je dat ethisch goed kan praten

3 likes

Ik vind die hashtags die ingezet worden echt zo bloedirritant. Als ik mijn kind wel een mondkap op laat zetten ben ik dan ineens #vrouwtegenvrijheid. Donder toch op.

4 likes

Overigens ben ik ook wel een #vrouwtegenvrijheid denk ik er meteen achteraan. Ik zeg best vaak dat mijn kind iets niet mag of juist iets moet.
Past de hashtag me eigenlijk toch wel.

15 likes

Door die nieuwe vaccinatiestrategie zullen mijn ouders in de komende 2 maanden gevaccineerd gaan worden. Vind dat zo’n opluchting! Mijn vader is longpatiĂ«nt dus het zou zo fijn zijn om te weten dat hij beschermd is.

9 likes

Ja precies, dat denk ik ook niet.
En zij zeggen weer: je kan ook niet aan vrouwen met borstkanker verkopen dat ze zonder ic vol met Corona waarvan 25% overlijden zal misschien eerder onderzocht waren en wel waren blijven leven. Haar overlevingskans was groter.

Maar wat ik al zei: zo’n beleid lijkt me echt een hel. Ik zou daar helemaal niet over na kunnen denken :face_with_hand_over_mouth::see_no_evil:. Ik had ook een hekel aan het vak ethiek op de studies haha :crazy_face:

Haha :heart: je titel

7 likes

‘vrouwen voor vrijheid’, doe godveredomme eens even normaal, deze trutten hebben werkelijk geen flauw benul in wat voor een vrijheid ze wel niet leven, als een fucking mondkapje zo een aanslag is op jouw “”""""""“VRIJHEID”""""""" ga eens bij jezelf te rade wat een ongelooflijk bevoorrecht leven je leidt.

Godsamme man, dit is niet wat vrijheid betekent hoor, geen vrijheid mijn reet. Elke persconferentie weer staat SBS6 kritische vragen te stellen aan de democratisch verkozen besluitvoerders en dat is precies vrijheid.

kan het echt niet meer aan

EN TROUWENS: al die leeghoofden kunnen openbaar en IN VRIJHEID hun onzin verkondigen zonder dat ze van het internet worden gekickt, als dat geen vrijheid is weet ik het ook niet meer.

35 likes

Haha shit :joy:
Ik maak even een screenshot voor het moment dat m’n zoon straks 16 is en niet mag gaan zuipen.

Toch zou op dit forum ook bijna 70% z’n <6jr kind zonder klachten ook niet laten testen volgens de pol :see_no_evil:! (50 van de 75 stemmers met kinderen).

wel catchy leus. Dat moet ik ze nageven.?vrouwenvoorvrijheid. Hebben vaders eigenlijk niks te zeggen? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

De keuze om je kind niet te testen en dat dan ook echt als verzetsdaad zien, ik denk dat daar meer de irritatie zit. (Althans, als ik voor mijzelf spreek).

Jaa dat Snap ik ook. Verzetsdaad denk ik meer aan eh, oh wacht dat wat ze in de tweede Wereldoorlog deden :upside_down_face:

Nee. :pray:
Maar ze staan daar in LIEFDE hĂš. Met HARTJES in hun handen. Ook voor onze VRIJHEID en die van ONZE KINDEREN.

:roll_eyes:

2 likes

:yellow_heart::white_heart::heart::blue_heart::purple_heart::green_heart::black_heart::orange_heart:

Fijn.

Ik ben ook een vrouw tegen vrijheid. De vrijheid om zo dom te zijn als het achtereind van een varken. Daar ben ik echt tegen.

16 likes

Dan zal ik wel een ontaarde moeder zijn. Heb mijn tweejarige zonder symptomen laten testen ten behoeve van een bevolkingsonderzoek. Ik vind het zo overtrokken hoe sommige moeders reageren, het is een fucking stokje in keel en neus en het is binnen 2 sec klaar. Even huilen, aai over de bol en klaar. Mijn zoontje is vooral nog erg blij met het knuffeltje dat hij erbij kreeg :upside_down_face:

47 likes

:hibiscus::hibiscus::hibiscus::hibiscus:

Zo dankbaar.

Nee hoor, dan maar #vrouwtegenvrijheid.

@tuula de kappers in België gaan open! Moest meteen aan jou denken!

2 likes