Caronatopic #9

Jammer dat ik niet bij de kapper terecht kan voor het afhalen van een kortere pony :rofl:. Begin maart moet ik bevallen.

Wel klote idd voor de contactberoepen, dat lijkt me vrij uitzichtloos als je dat hebt. Mijn schoonvader mag alleen werken als mensen een verwijzing hebben van de huisarts

2 likes

Haha shit misschien je partner een schaar geven en een YouTube tutorial aanzetten? :joy:

1 like

Haha ja ik denk toch echt dat het zoiets wordt… wil wel wat zien tegen die tijd :rofl:

1 like

Hahaha mijn vriendin en ik hebben ook elkaars haar geknipt echt hoewel we nog wel over straat kunnen ben ik wel blij als we weer naar de kapper kunnen om te corrigeren :joy: Het is een beeeeetje (heel erg) oneven geworden

2 likes

Ook nog steeds geen contactberoepen dus :frowning:

Duidelijk! Ik heb haar huisarts even gebeld en aangegeven dat we de voorkeur hebben om naar een priklocatie te gaan zodat er meer capaciteit voor anderen is die het meer nodig hebben. Ze hebben het genoteerd en ze krijgt zeer binnenkort een brief.

2 likes

Ondertussen gaan ze in Italië flink versoepelen. Zelfs de horeca open. Gedurfd… :flushed:

Ze wijken hier in NL wel af van de gebruikelijke 3 weken verlengen. Gewoon weer een hele maand erbij, poeh. Vraag me wel af wat voor cijfers ze dan voor zich zien om wel te versoepelen. Meen ooit ergens gehoord te hebben dat ze naar de 3k wilden, en daar zitten we nu toch wel op? Maar ik kan het ook mis hebben. Hopelijk kunnen ze morgen een beetje duidelijkheid geven.

Edit: o nee vanaf 9 februari is het wel weer 3 weken. Nou ja even goed kut

1 like

Ik dacht 1000 toch? Denk dat die opkomst van de Britse variant heel erg meespeelt.

haha ok

65 likes

Mijn oma wordt woensdag ingeĂŤnt. Ik denk dat ik voor de grap een gefeliciteerdkaartje ga sturen :'D

25 likes

Ja dit was voor de opkomst van die Britse variant, volgens mij was dat het getal om met Kerst of Sinterklaas te versoepelen ofzo toen?

1 like

Die van mij donderdag!! Goed idee om een kaartje te sturen, denk dat ik dat ook ga doen!

2 likes

Ik ga digitaal op zoek naar iets heel fouts met dieren en slingers en hoedjes. Dat kan die vrouw wel waarderen in deze tijd.

3 likes

Stiekem ook wel zin om iets als dit te sturen met “Goh, oma, biomedische wetenschappen is otch niet zo’n onzinnige studie hè” gezien ik al m’n halve leven aanhoor dat ik met onzin bezig ben en beter een vak kan gaan leren, maar ik zal me inhouden hahaha

7 likes

Contactberoepen met medische indicatie. Mevrouw Jansen ziet niks meer door haar pony, is een gevaar op de weg en een schaar of clipjes bestellen kost weer enkele dagen of ze moet het afhalen.

@Chuckie Wat raar dat ze dat een onzinstudie vindt, dat zou ik eerder verwachten bij kunstgeschiedenis of theater -, film - en televisiewetenschap. Al is het dan nog bullshit.

2 likes

in Italie waren de nachtclubs open deze zomer, mijn huisgenootje legde uit dat ze een verordening hadden dat de nachtclubs om 12 uur dicht moesten zijn en de nachtclubs gingen dus om 1 uur s’nachts weer vrolijk open.

1 like

Ja denk dat het gewoon te ingewikkeld voor haar is en ze niet echt begrijpt waar het over gaat en het daarom maar afdoet als “onzin”. Ze heeft zelf nooit gestudeerd dus het is echt een ver van haar bed show, en medische/biologische dingen hebben ook echt totaal niet haar interesse dus het is ook slecht aan haar uit te leggen haha. Maar goed ze vindt de studies van m’n broertje en nichtje ook onzin omdat zij ook geen specifiek vak leren, of “iets” worden.

1 like

Ik denk dat je gelijk hebt. Nederlands bij een kapper was ‘Maar je spreekt toch al Nederlands?’ ‘Ja. maar …’ Mijn oma heeft zelf nooit kunnen studeren maar omdat ze wel van lezen en taal houdt, is zij er wel altijd positief over geweest.

Vet kinderachtig maar als iemand die dichtbij staat de prik ontvangt, bloei je zelf ook een beetje op. Van ‘hè hè het wordt eindelijk concreet op naar de chronisch zieken’.

2 likes

Bij mijn vriend in het cafĂŠ denken ze niet voor mei open te mogen. Ik denk eigenlijk dat het heel erg wishful thinking is dat we de komende twee maanden weer significante versoepelingen krijgen. Onderwijs open gaat nu een riskante stap zijn, zeker icm de besmettelijke nieuwe varianten, volgens mij zijn we nog zo ver weg van restaurants, kappers en met 4 man op bezoek.

7 likes

Ik heb zo’n letterslinger dat je zelf de tekst kunt bepalen en ik kijk uit naar de dag dat ik de hoera gevaccineerd slinger voor het raam kan hangen :partying_face:

14 likes