Caronatopic #9

Ik ben ook gebeld om mee te doen aan de Curevac trial! Volgende week eerste afspraak, ik ben benieuwd. Vind het stiekem al helemaal leuk ook om een keer een klinische studie vanaf de deelnemer-kant te zien haha.

15 likes

Yes m’n vriend heeft net ook zn curevac-trial prik gehad. Ze kregen de naald er amper in omdat hij blijkbaar een dikke huid heeft? Nou nog nooit gehoord hahaha
Maar oke het zit erin. Hoop dat hij ook de echte heeft en geen placebo :stuck_out_tongue:

Ohja en hij moest ook helemaal uitkleden net als sommigen hier!

4 likes

Ben wel benieuwd inderdaad of Action dit ook gaat doen. Zag laatst wel dat het hier in het filiaal heeelemaal volstaat met karren omdat ze nu niet kunnen vakkenvullen en het ergens kwijt moeten. ZOu voor hun ook wel handig zijn denk ik haha

2 likes

Ik was vrijdag gebeld en toen zei ik sorry maar ik word al gevaccineerd. O dat is geen probleem. Dus ik zo ja zondag al. O. O laat dan maar veel succes nog. Dus voor alle mensen die nog niet gebeld zijn. Het kan nog komen. Ik had mezelf al 2 of 3 maanden geleden aangemeld.

Edit: was niet als reactie op jou bedoeld trouwens. Sorry

YES eindelijk iemand die de mooie lingerie gaat zien die ik in het najaar gekocht heb

29 likes

Klein sprankje hoop dat ik m’n verjaardag op paaspop kan voeren. Dan is 34 worden ineens leuk

Had vannacht gedroomd dat ik de vaccinatie kreeg :sob::sob:

Goffer zie nu gewoon op instagram een vriendin die foto’s deelt met etentjes met >10 man?

Zo k*t en aso. En weet niet wat ik hier mee moet ik voel me hier echt gatver over en heb geen zin meer om hierover in discussie te gaan/er iets van te zeggen en verlies zo hard mijn vertrouwen in de mensheid als ik dit zie. Bah.

Hahah nou houd je vast!

In België doet de Action sinds halverwege 2020 aan click en collect (eerst alleen Antwerpen, ondertussen geloof ik zo goed als alle winkels), maar wel beperkt, dus je kan niet alles aanklikken om het op te halen. Zijn dan dingen als opbergbakken, decoratie, schoonmaakproducten, wat klus- en hobbyspul, kantoorbenodigdheden. Lijkt me bijna niet haalbaar om voor elk miniding afhaal aan te bieden, dan gaan ze failliet aan personeelskosten :sweat_smile: Maar er wordt steeds meer toegevoegd dus wie weet staat binnenkort toch het hele aanbod online!

1 like

Hahaha ik zie helemaal voor me hoe die artsen alleen maar te maken hebben met mensen die al een jaar droogstaan. ‘Zucht… mevrouw de Boer u mag uw ondergoed gewoon aanhouden hoor. Nee nee we hoeven geen nader lichamelijk onderzoek te doen :roll_eyes:

18 likes

Action heeft alleen geen webshop dus lijkt mij voor hun niet haalbaar.

Of je moet dan iemand uit de winkel al facetimend door de winkel heen sturen zodat jij buiten kan blijven staan :joy:

2 likes

Vraag me alsnog af hoeveel er in september kan doorgaan… Maar goed we zullen zien. Ik reken nergens op voor 2021 iig.

11 likes

Ik reken ook nergens op, als ik een mini festiavalletje kan doen ben ik al blij. Acts interesseren me ook niet, gewoon zin om ergens met bier rond te lopen

2 likes

Ik heb dus super optimistisch kaartjes gekocht voor een festival 29 augustus. Ik dacht, als het door gaat top dan ben ik er bij en als het niet door gaat… nou ja dan krijg ik mijn geld terug. Ik kijk er nu al naar uit haha. Een klein lichtpuntje in de verre toekomst.

1 like

De kop van de NOS was 280 besmettingen, ik blij vakantie geboekt alles (grapje) zijn 't er 3280

16 likes

Alles qua winkels, horeca etc. blijft dus tot eind februari dicht… (behalve basisscholen dus)

Wel verwacht natuurlijk, maar vind het ook wel weer heftig. Weer een verlenging.

4 likes

Ik hoop zo dat het CBR open mag :frowning:

3 likes

Verschil is wel dat alle niet essentiële winkels dus open kunnen voor afhalen, lees ik dat goed?

Ik ben juist eigenlijk wel blij dat ze nu niet bij het minst positieve alles weer opengooien.
Het gaat nu gestaag beter elke dag qua besmettingen, ik vind het ook al gek dat ze die avondklok weer willen stoppen. Het gaat nu juist de goede kant op lijkt…
Straks gooien ze alles weer open, en kun je na 3 weken weer dicht.
Beter nu nog even doorzetten zodat het straks gewoon open kan blijven.

8 likes

@kleinmaargroot ja dat haal ik er ook uit inderdaad!

@Nova Ben het helemaal met je eens! Lijkt me echt niet handig om nu te gaan versoepelen inderdaad.

Maar ik vind het wel echt heel kut voor contactberoepen. Horeca had natuurlijk al afhaalmogelijkheden, maar nu de winkels dus ook. En contactberoepen kunnen gewoon letterlijk niks en ze hebben ook niet echt perspectief wanneer ze weer open mogen ofso.

1 like