Well shit, ben wel blij dat ze er hopelijk op tijd bij zijn.
Je kan je aanmelden als vrijwilliger bij een onderzoek van UMC naar nieuwe vaccins
Jaa ik heb me al aangemeld! Vroeg me alleen wel af of je dan nog wel via de normale weg het vaccin mag nemen, lijkt me eigenlijk niet
Ja dat vroeg ik mij ook af, wel lullig als je dan een placebo krijgt. Ik heb al corona gehad dus kan mij helaas niet aanmelden.
Ik vind die mutatie zo eng! Was eindelijk een beetje licht met het vaccinatie en nu weer een mutatie. Gelukkig sluiten ze nu wel snel alles af en niet lekker skieen en daarna carnaval hossen en oh shit we hebben de mutatie
@Noodle dit staat op de website
Deelname aan Ă©Ă©n van deze studies staat het ontvangen van een reeds goedgekeurd COVID-19 vaccin in de toekomst niet in de weg.
Dus ik denk het wel gewoon? Dan wil ik het misschien wel doen
Die mutatie maakt voor de effectiviteit van het vaccin niet uit, dus de komst van vaccins is nog steeds een lichtpuntje.
Ohhh daar had ik helemaal overheen gelezen! Had juist het idee dat ik die site van voor tot achter had gelezen haha
Ja dat had ik begrepen inderdaad! Maar het geeft toch een soort van eng gevoel. Maar wel fijn dat het vaccin gewoon er op werkt. Ik moet dat maar in gedachten houden
Dit zijn echt de meest egoĂŻstische mensen die er zijn, niet realiseren dat het niet voor iedereen een griepje is of dat sommige mensen afhankelijk zijn van groepsimmuniteit
Ze draagt dan zeker ook geen mondkapje of dat wel?
Ik heb altijd gezegd dat ik niet mee zou willen doen aan medische trials voor medicijnen, maar voor een vaccin overweeg ik het wel. Ik heb me in elk geval aangemeld, zodat ik alle vragen die ik heb kan stellen en dan een besluit kan maken. Ik ben wel benieuwd wat mijn omgeving ervan vindt als ik het echt ga doen
Wel fijn dat een een neuroloog op een blogje dat vindt, maar duizenden artsen en wetenschappers die dit ontwikkeld, getest of beoordeeld hebben, niet
Heb zijn essay ook net gescand en man wat een onzin.
Als jij trouwens vragen hebt over specifieke dingen beantwoord ik die graag hoor.
Ik weet niet wie deze man precies is, maar ik kan geen arts met deze naam vinden in het BIG register, dus betwijfel of hij ĂŒberhaupt neuroloog is.
Vind het een vrij warrig stuk waar voornamelijk open deuren worden ingetrapt om dan vervolgens een hoop mee te insinueren, maar ook wel onwaarheden in staan, onder andere dat hij de RT-PCR weer onbetrouwbaar noemt. Wat mij betreft mag deze blog naar het complot-topic.
Op zijn website: outcast in de geneeskunde. Klinkt heel betrouwbaar. We zouden hier alleen betrouwbare informatie plaatsen dus ik stel voor dat je dit verwijdert. Dit valt wat mij betreft onder paniekzaaien.
Ik mis steeds jouw antwoorden en ik kan het niet meer terugzoeken, omdat je profiel is afgeschermd.
Heb je misschien artikelen die vertellen waarom je je wel moet vaccineren? Ik wil me goed informeren, maar lees alleen maar berichten dat er weinig over bekend is en je wellicht onvruchtbaar zou kunnen worden of wel een tweede neus kunt ontwikkelen (Ja dit kreeg ik laatst te horen van een verpleegkundige die zich niet wil laten vaccineren)
Absoluut niet het lezen waard. Wat een waste of time.
En ik heb ook even gauw op de rest van zn blog gekeken en ben weinig onder de indruk.
Met alle respect voor verpleegkundigen, ik zou niet als eerste hun advies aannemen wat betreft vaccinaties. Hun kennis en kunde zit in de verpleging van mensen, niet in de werkingsmechanismen van medicatie of vaccinaties (en dat is prima, want dat eerste is belangrijk voor hun werk, dat tweede niet). Er is inderdaad niet bewezen dat je er geen tweede neus van kan krijgen, maar mechanistisch gezien is dat echt schier onmogelijk, maar als je er zo naar kijkt zou je ook kunnen zeggen dat niemand ooit onderzocht heeft of je van paracetamol een tweede neus kan krijgen.
En waarom wel vaccineren⊠het is de enige manier waarop we weer terug zullen kunnen gaan naar een samenleving zoals we deze kenden voor Corona, zonder dat te moeten bekopen met vele zieken en doden. Volgens mij staat er in de beginpunt van het vorige coronatopic een uitleg van @Ovenschaal. Je kan verder bijvoorbeeld deze video kijken (in de comments worden ook nog een aantal vragen beantwoord).
Je kan hiervoor ook de zoekfunctie gebruiken. Als je in dit topic bent en dan zoekt @ovenschaal en âdit topic doorzoekenâ aanklikt krijg je alle reacties in dit topic van haar.
Onvruchtbaar (of nouja waarom ik daar niks mee kan bedenken):
En beginpost van vorige topic staat hoe vaccins werken in principe en waarom die dus niet gevaarlijk zijn
Ik weet even geen artikel uit mijn hoofd (al zullen die er genoeg zijn). Geloof dat hier laatst iets gelinkt was van het AD of Volkskrant ofzo. In ieder geval is de grootste reden waarom je het wel zou moeten willen 1) je wil geen corona 2) je wil dat andere mensen ook geen corona krijgen. Precies hetzelfde als: je wil geen mazelen/polio/etc.
Dingen zoals âje krijgt een extra orgaanâ is ook mega moeilijk op te reageren omdat het zo bizar absurd dat je daar niks tegen kan zeggen.
Dank jullie wel. Dan ga ik daar verder lezen!
Ik voel me soms echt heel dom, maar wil wel heel graag leren (alleen niet 5000 reacties lezen haha)